Článek

Reakce 2: „Jak voní reklama?“

Lamb reakceReakce 2: „Jak voní reklama?“

S velkým zájmem jsem si přečetl článek o naší kampani a taky následnou reakce na ni. V první řadě je skvělé, že se tahle práce objevila na specializovaném serveru a že se o ní baví lidé, kteří se tím zabývají jako profesionálové.

Na druhou stranu mě trochu zamrzel komentář na ni: Rybník s nápady skutečně není neomezený. I když už v reklamě nějaký pátek dělám, tak kampaň na LAMB jsem poprvé viděl, až na vašem webu. Bohužel reakce, že někdo někomu něco ukradl, jsou v Čechách velice populární.

Jenom se zmíním o kampani na Listerine a hysterii, která se okolo toho zvedla. Nevím, jak je to u kampani na Lamb, ale naše kampaň byla hodně postavená na překvapení z toho smradu, když se člověk nachytá a čichne k němu. V podstatě jsme chtěli říct: „Myslíš, že si cool? Tak si čichni!“ Zajímalo by mě tedy, jestli Lamb vyrobil svou specifickou vůni a měl ji v testerech tak jako to máme my.

Opravdu mě trochu mrzí, že se M. Marušinec (když dělá 15 let v reklamě) třeba nepozastavil nad tím, jak se nám podařilo k něčemu takovému přesvědčit firmu jako T-Mobile. Celá kampaň totiž není „PRO BONO“. Je to OPRAVDOVÁ kampaň, která musela projít přes mamutího klienta (známého pro svoji „nekreativitu„), která byla na chvíli dokonce zastavena z centrály T-Mobile z Bonu v Německu. Prostě mě jenom takové reakce mrzí, a zvláště od lidí, kteří ví, o co jde.

Pro úplnost přidávám autory kampaně:
Ondřej Souček – copywriter, David Suda – artdirector. V čase této kampaně v Saatchi a Saatchi, nyní v Publicisu.

Mějte se fajn a krásné prázdniny,
Ondřej Souček

P.S. Rádio na tuto kampaň si můžete poslechnout zde (Taky není pro bono a je v rádiu v docela solidním nasazení).

Design portal

https://www.designportal.cz/reklamy-kampane/reakce-2-jak-voni-reklama-lamb.html

23.07.07