Články

Proč?

Coca Cola Zero kampaňProč?

Taky jste si všimli těchto citylightů a taky jste řešili jejich obsah? Tak to jste na tom stejně. Vám co jejich sdělení bylo jasné, ani nečtěte dál.

Jednoduché, barevně nenáročné řešení s myšlenkami na které marně hledáte odpověď. Po pár vteřinách hledání a pátrání, ale zájem vlastně zcela mizí. Jsou jiné důležitější otázky k řešení než zobrazené “Proč nejsou holky, které neříkají – musíme si promluvit.” či “Proč se mejdany nedělají bez ranních kocovin.” Možnou “odpovědí” je malé “O” s headlinem “Život jak má být” v dolním rohu, se kterou se vlastně nemůžete spokojit.

Coca Cola Zero kampaň

A co to tedy je? je to začátek kampaně, teaser Coca-Coly propagující nový produkt ZERO. Teaser uzavírá pak “vysvětlující” billboard s odpovědí. Ovšem když dáme tato dvě média vedle sebe vidíme jasně propastný rozdíl ve kvalitě. Myslím, že je velmi těžké pochopit, že patří k sobě. A nebo že by to byl záměr? Tomu se snad ani nedá věřit. Patrně u nás v Čechách vzniklo “něco” navíc co na místo prospěchu přineslo pravý opak. Škoda.

Coca Cola Zero kampaň

Pozn.: v zahraničí se setkáme pouze s vizuálem billboardu, který ctí design Coca-Cola. A já, aniž bych viděla jakoukoli reklamu na ni, si ji koupila … hm a není vůbec špatná :-))

Lucie Schwarz

https://www.designportal.cz/reklamy-kampane/coca-zero-teaser-kampan.html

21.02.08

O autorovi

Design Portál

Design portál je online magazín o designu a grafice. Kromě aktuálních informací a článků, zde najdete také nabídku zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005 a pravidelně i nepravidelně sem přispívá více než dvacítka profesionálů.