Článek

Přijďte na třetí ročník konference Social Marketers Summit s podtitulem „Show me the Money“

SMS 2012Přijďte na třetí ročník konference Social Marketers Summit s podtitulem „Show me the Money“

V září roku 2010 se v Praze konala první konference u nás zaměřená pouze na sociální média – přesněji na jejich komerční využití. Přilákala téměř tři stovky účastníků. Druhý ročník nabídl plejádu zahraničních řečníků v čele s Edem Robinsonem, kreativním ředitelem agentury The Viral Factory a držitele deseti Lvů z Cannes a Igorem Beukerem, renesančním marketérem a jedním z TOP10 Trend Watchers Speakers Academy. Letošní Social Marketers Summit tak má za úkol splnit pověstné do třetice všeho dobrého. V době snižování rozpočtů a důrazu na efektivitu se organizátoři rozhodli zasvětit letošní konferenci ROI, měření a analytice sociálních médií. Proto podtitul SMS 2012 zní: Show me the Money!

Po loňském fenomenálním řečnickém výkonu Igora Beukera, renesančního marketéra, spolumajitele systému pro měření online videa Viral Tracker, jednoho z nejvlivnějších bloggerů na světě ViralBlog, majitele agentury zaměřené na sociální média Social8 a TOP10 trend watchera Speakers Academy se organizátoři rozhodli pozvat jej znovu a věnovat mu úvodní keynote. Igor byl loňskou návštěvou Prahy tak nadšený, že okamžitě souhlasil, a můžeme se tak těšit na jeho úvodní prezentaci plnou nadšení a nových dat z virálního a sociálně-mediálního prostředí.

Švédsko je známé skvělými digitálními agenturami. Stockholmští Volontaire jsou držiteli několika ocenění z Cannes včetně Grand Prix za kampaň „Curators of Sweden“, kterou na Summitu představí v bloku „Money saved“. Kampaň byla postavena na uživatelské obsahu, tedy tweetování obyčejných uživatelů jménem oficiálního profilu Švédska.

Dalším hvězdným řečníkem bude Polle de Maags (polledemaagt.com). Mezi jeho klienty patří Nike Telenet nebo letecká společnost KLM, pro kterou Polle vypočítává korelaci mezi komunikací na sociálních médiích a počtem a hodnotou prodaných letenek.

Mezi řečníky zaměřenými na marketing organizátoři tentokrát zařadili společnost, která se věnuje jiné oblasti využití sociálních médií: crowdfundingu, tedy financování projektů prostřednictvím množství drobných příspěvků. Tou firmou je IndieGoGo, organizace, která  se podílela např. na financování prezidentské kampaně Baracka Obamy nebo vybudování Tesla Museum. IndieGoGo bude reprezentovat Danae Ringelmann.

Oproti loňskému, s výjimkou Geewy ryze ze zahraničních řečníků sestaveného programu se organizátoři rozhodli zařadit blok věnovaný českému prostředí. V něm např. Jiří Malý z Mather Advertures představí case study Air Bank, Jan Řežáb se po několika letech přednášení po celém světě  vrací se svými Socialbakers  na české pódium, pohled agentury Wundermann na analytiku a monitoring sociálních médií představí Jan Egem.

Akcí budou provázet Vojta Bednář z Tyinternety.cz a Pavel Hacker (Havas Worldwide Social).

Konference je jednodenní, Social Marketers Summit se koná 31. října v pražském kině Bio OKO, registrace začíná v 8:15, předpokládaný konec akce je okolo 17:00. Po akci následuje afterparty v pražském Harley’s baru. Veškeré informace k Summitu naleznete na webu konference, doplňkové pak na její Facebook Page a Twitter kanálu.

Partnery akce jsou Nydrle Digital, Scholz & Friends, Kofola, Falanxia, BrandzFriendz, mediálními partnery pak Marketing & Média a Tyinternety.cz.

 

Design portal

https://www.designportal.cz/akce-vystavy/social-marketers-summit-2012.html

16.10.12