Logo

Unnits Tech

Studio Molekula

Sending
Hodnocení čtenářů
3.36 (14 hlasů)

Po 11 letech od založení se vývojářská firma Litea Solution změnila na Unnits Tech. Z tvůrců malých webů se postupem času stala společnost, která vyvíjí webové aplikace a nabízí své kapacity velkým značkám, a to nejen na českém trhu. Zaměřuje se na pronájem expertních vývojářských týmů do větších společností, které nemají nebo potřebují doplnit týmy vlastní. A to vše se do nové identity od studia Molekula výrazně promítá.

Název Unnits vychází z anglického slova pro jednotky, tj. týmy vývojářů, které firma sestavuje na míru a pronajímá je svým klientům. Dvě písmena N symbolizují vícero takových týmů a zároveň tvoří unikátní slovo, které si firma i zaregistrovala jako ochrannou známku. Dynamický logotyp vyjadřuje pomocí rozdílných tvarů písmen N fakt, že každý tým má jinou konfiguraci a je tvořen různými talenty, které pokrývají zadání každé ze zakázek. Díky pohybu na sebe navíc strhává pozornost, a tím je i lépe zapamatovatelný.

„Hledali jsme název a brand, který by jasně reflektoval náš vývoj a hodnotový postoj, a zároveň byl připraven na budoucí růst. A to jsme spolu s Molekulou v názvu a hravosti Unnits našli.“
Ondřej Kuděj, majitel a CEO Unnits Tech

Explikace

Jan Kolář, visual designer

„Hlavním motivem vizuální identity je kombinace pracovního nástroje každého vývojáře – kódu – s charakterem členů týmu. Pro každého tak vznikl unikátní emotikon, který vystihuje třeba na vizitkách, s kým má klient tu čest. A šli jsme ještě dál. Např. piktogramy pro orientaci v kancelářích nebo ilustrace na webu, ty všechny jsou vyvedeny za pomoci znaků, které mají vývojáři Unnits a vlastně i každý z nás denně pod prsty na svých klávesnicích. Vznikl tak nový kód, který má sdělit jediné – Unnits je firma plná profesionálů, kteří vaši společnost obohatí nejen pracovně, ale hlavně lidsky.

Tým:

  • Jan Kolář
  • Martin Babic
  • Klára Palmer
  • Zdeněk Kurečka
  • Martin Egrt

Ukázky

Primární byl design nového webu, který využívá kombinace výrazné typografie s netradičními profesními portréty zaměstnanců.

Webové stránky ještě dále rozvíjí všechny aspekty identity. Vizuálně i textově odráží její nově definovaný charakter bořící stereotypy o profesionálech z IT. Ten se promítnul i do zpracování fotografií, které zobrazují členy týmu jako lidi z masa a kostí, kteří sice žijí svou prací, ale především jsou to zajímavé osobnosti. 

Kromě webu a běžných firemních merkantilií se nová identita a její DNA promítá i do sociálních sítí Unnits a nové vzdělávací akademie, která pod názvem Coffee and Code pravidelně pořádá přednášky o nadšence z oboru IT i pro zájemce o technologie.

  

Další práce studia:

Datera

Amazing Places

Zdroj a foto: