• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

The Parc

Marathon Studio

Hodnocení redakce

Krásná práce. Od názvu až po finální vizuální styl. Tvorba názvu je v tomto případě minimálně polovina úspěchu a je fajn, že se zkratku Parc podařilo dovést k hezké asociaci s ptačí budkou/parkem/domovem. Minimalistické logo v kombinaci s hravým a barevným vizuálním stylem působí velmi dobře. Palec nahoru i klientovi za odvahu nedržet se farmaceutických klišé.

  • Logo
  • Vizuální styl
  • Zpracování
Celkově
4.7
Sending
Hodnocení čtenářů
3.43 (21 hlasů)

Společnost Zentiva založila výzkumné centrum The Parc. Záměrem bylo propojit v něm vysoké školy a industriální partnery, které se věnují farmacii. Cílem je vychovávat nové vědecké talenty pro farmaceutický výzkum a byznys. Logo i vizuální styl zajistilo Marathon Studio. Jméno projektu navrhl tým brandingového konzultanta Tomáše Hrivnáka.

Zadání od klienta znělo: „Vytvořte vtipný, odvážný a kreativní koncept, který nás odliší od vědeckých institucí, které se prezentují nudně, elitářsky a nepřístupně.“ Marathon Studio navazovalo na marketingový výzkum, který vedl brandingový konzultant Tomáš Hrivnák. Jeho tým také navrhl tři názvy: The Parc, The Pharm a Inception Alley.

„Logo je hravé, budka ukazuje domov, kde vládne rodinná atmosféra a neformální výchova.“
Pavel Calta, The Parc founder

Logo

Explikace

Adrian Jansa, Marathon Studio

„Ikona symbolizuje hodnoty výzkumného centra The Parc (Pharmaceutical Applied Research Center). Nová generace vědců získává zkušenosti pod vedením svých mentorů, v bezpečném prostředí přátelského týmu. Nově získaná profesní sebedůvěra jim umožní rozletět se do světa vědy.

Od první chvíle, co kolegyně Martina propojila The Parc s parkem skrz ptačí budku, stal se The Parc mým favoritem. Bylo to milé a vtipné a hned mě začaly napadat scénáře příběhů, které by se v takovém vědeckém parku mohly odehrát. Zároveň jsem měl obavu, aby to pro přísný korporátní svět a akademické vědce nebylo až příliš poetické a jiné než to, co znali doposud. V kreativním procesu musíme citlivě vnímat, kam je potřeba zajít, abychom správně vybočili z mainstreamu a zůstali čitelní pro lidi, kterým je komunikace určená.“

Písmo:

  • hlavní písmo: Larsseit, Type Dynamic

Tým:

  • Kreativní stratég: Adrian Jansa
  • Ideamaker: Martina Cejpová
  • Brand konzultant: Tomáš Hrivnák
  • Kódování webu: Emre Koc

Vývoj konceptu

Tým Tomáše Hrivnáka navrhl několik variant názvů. Ke každému navrhlo Studio Marathon logo s nosným motivem pro budoucí komunikaci organizace. Všechny návrhy sklidily u klienta úspěch — jako vítězný byl vybrán The Parc. Označení, které nese dva významy: zkratka z Pharmaceutical Applied Research Center a zároveň bezpečné místo pro rekreaci a načerpání nové energie, které spojuje přírodu a kulturu. Název také volně asociuje „technologický park“.

Ukázky vizuálního stylu

Celou případovou studii si můžete prohlédnout na webu Marathon Studia.

Zdroj a foto: marathonstudio.cz

Hodnocení redakce

Krásná práce. Od názvu až po finální vizuální styl. Tvorba názvu je v tomto případě minimálně polovina úspěchu a je fajn, že se zkratku Parc podařilo dovést k hezké asociaci s ptačí budkou/parkem/domovem. Minimalistické logo v kombinaci s hravým a barevným vizuálním stylem působí velmi dobře. Palec nahoru i klientovi za odvahu nedržet se farmaceutických klišé.

  • Logo
  • Vizuální styl
  • Zpracování
Celkově
4.7
Sending
Hodnocení čtenářů
3.43 (21 hlasů)
Adrian Jansa logo Marathon Studio Tomáš Hrivnák

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Graphic Designer at Henceforth

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce