• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Pietro Filipi

Studio Najbrt

  • Hodnocení redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
2.93 (76 hlasů)

Česká módní značka Pietro Filipi mění logo a vizuální styl. Základem nadále zůstává černobílá varianta graficky zpracovaného názvu, ale novinkou je grafický symbol kombinující úvodní písmena názvu, tedy PF. Autorem nového vizuálního stylu je tým Studia Najbrt, který kromě loga navrhl i autorské písmo Pietro.

Oproti původnímu logu je to nové více kompaktní. Nová zkrácená forma názvu je vhodná pro umístění na samotných výrobcích či visačkách. Navíc je vhodný pro práci ve formě opakujícího se vzoru, který lze použít na balícím papíru, tiskovinách, taškách nebo přímo na látkách.

„Stejně jako většina světových značek, které v posledních letech inovovaly svoji vizuální podobu, i Pietro Filipi “zeštíhlelo”.“ Iva Macháčková, Pietro Filipi

Původní logo

Nové logo

Explikace

Aleš Najbrt, Studio Najbrt:

„Pro sjednocení a uspořádání vizuální identity, které by odráželo nové ambice a rozšíření záběru značky Pietro Filipi jsme vytvořili kompaktní současné logo s originálním symbolem. Elegantní spojení písmen P a F poskytuje vedle nezaměnitelnosti mnoho možností pro tvorbu vzorů nejen v propagaci značky a v architektuře prodejen, ale také přímo na látkách a doplňcích.

Logo doprovází unikátní grotesk Pietro navržený tak, aby podobně jako logo samotné poskytoval patřičnou flexibilitu použití v tisku i v digitálním prostředí.“

Pietro Filipi k distribuci všech komponent nového vizuálního stylu používá cloudovou službu BrandCloud. Kompletní manuál značky je tak neustále k dispozici všem zúčastněným v aktuální verzi. Jak BrandCloud funguje, se můžete podívat v demo verzi.

Ukázky vizuálního stylu

Písmo Pietro

Další práce Studia Najbrt

Národní galerie

Sklárna Bomma

Zdroj a foto: firma

  • Hodnocení redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
2.93 (76 hlasů)
BrandCloud logo Studio Najbrt

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Skupina Direct mění vizuální identitu. Autorem je Studio Najbrt

Direct Group po deseti letech představuje nové…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Open call na návrh potisku pro edici produktů...
  • Motion Designer pro Airbuzz
  • Vyšel nový Font. Hlavním tématem jsou destiláty

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce