• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Hvězdárna a planetárium Brno

Unifer

  • Hodnocení redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
3.87 (89 hlasů)

Tak jako se nikdy nezastaví rozpínání vesmíru, které začalo velkým třeskem před 13 miliardami 800 miliony roky, tak pokračuje i pozvolná proměna Hvězdárny a planetária Brno. Spolu se zavedením 3D technologie promítání se zrodil také nový vizuální styl. Jeho autorem je brněnská agentura Unifer a postupně jej promítá do všech komunikačních kanálů této populárně-vědecké instituce.

Součástí nové vizuální identity jsou také doplňkové vizuální prvky, které v jednotlivých aplikacích představují objekty kolem nás a mají fungovat jako tematické znaky pro specifické komunikace. Nový vizuální styl používá Hvězdárna a planetárium Brno od konce roku 2018 a najdete ho již na billboardech, CLV, tiskovinách i webových stránkách.

„Místo revoluce jsme zvolili cestu evoluce. Naše logo se zjednodušilo, zmizely některé elipsy i úsečky, výsledek reflektuje 3D dění na Kraví hoře. “ Jiří Dušek, ředitel Hvězdárny a planetária Brno

Původní logo

Nové logo

Explikace


Zbyněk Potrusil
, kreativní ředitel agentury UNIFER

„Našim cílem bylo dát Hvězdárně nový vzhled, který bude lépe komunikovat její inovativní a technologický charakter. Zároveň nám šlo o vytvoření vizuální identity, která bude silná v různých aplikacích v offline a online světě. Předchozí vizuální identita Hvězdárny byla skvělá, právě v některých aplikacích ale po letech začala trochu klopýtat, a právě to jsme rebrandingem chtěli vyřešit.

Nová vizuální identita je především moderní, odvážná, s technologickým feelingem. Stojí na prvku kruhu se šipkou, na které je aplikovaný prvek glitche. Kruh představuje zejména propojenost, celek a také planetu. Šipka směřující vzhůru symbolizuje vzhlížení k nebi, touhu po poznání a po nových informacích, které nás posouvají dále. Naznačuje také koukání za hranice naší planety, mimo náš svět, do vesmíru. Aplikace glitche pak představuje moderní a nadčasový prvek, který navíc svým provedením lehce odkazuje k technologii 3D, kterou nově Hvězdárna a planetárium Brno disponuje ve svém digitáriu.“

Varianty loga

Ukázky vizuálního stylu

Zdroj a foto: unifer.cz, hvezdarna.cz, linkedin.com

  • Hodnocení redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
3.87 (89 hlasů)
logo Unifer Zbyněk Potrusil

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Webdesign

Jaroslav Štigler

Designér z Brna specializující se na UX, web…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Graphic Designer at Henceforth

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce