• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Fabini

Michael Dolejš, Karla Gondeková

Sending
Hodnocení čtenářů
2.81 (37 hlasů)

Český výrobce nádobí Fabini po necelém roce faceliftoval logo. Zároveň vznikl i nový vizuální styl, který připravil Michael Dolejš a Karla Gondeková. Dvojici designerů oslovila agentura Kiduo, která pak na zakázce pracovala s fotografy WeAre.

Oproti původnímu logu je jeho upravená verze zaoblenější. Součástí nového vizuálního stylu je i písmo Reckless české písmolijny Displaay.

„Logo je nyní harmoničtěji tvarované a více použitelné v rámci celé identity.“
Michael Dolejš, Karla Gondeková

Původní logo

Původní logo bylo představeno v únoru 2020.

Nové logo

Explikace

Michael Dolejš, Karla Gondeková

„Fabini je mladá progresivní značka působící v nepříliš progresivní oblasti výroby nádobí, která doufá, že přiláká mladé i starší zákazníky, kteří hledají kvalitní vybavení za rozumné peníze. Agentura Kiduo nás požádala, abychom pomohli majiteli firmy Janovi Fabini na jeho cestě k úspěchu a společně s fotografy WeAre vytvořili novou vizuální identitu, která lépe vystihuje jeho myšlenky a úhel pohledu v další kapitole celé značky.

To znamenalo aktualizaci jejich přechozího logotypu, který je nyní harmoničtěji tvarovaný a více inspirovaný jeho nádobím. Vizuální styl pak dále staví na prvku podtržení, který lze vidět použitý na nejrůznějších místech identity jako například obaly, vzory a dokonce i v piktogramech. Také jsme vybrali nová firemní písma Reckless a Helvetica Now Display a vybrali nové barvy více inspirované rustikální Itálií a jejími horkými léty, kde se zároveň vyrábí i nejnovější kolekce hrnců, rendlíků a pánví.

A kromě toho všeho jsme se zaměřili i na web a kompletně ho přepracovali tak, aby lépe odrážel všechny tyto nové změny a lépe vyprávěl příběh a cíle jeho firmy!“

Písmo:

  • hlavní písmo: Reckless, Martin Vácha, Displaay
  • doplňkové písmo: Helvetica Now Display, Monotype

Tým:

  • Michael Dolejš, design
  • Karla Gondeková, design
  • Kiduo (Filip Šimoník, Zuzana Vyhnánková Brečanová)
  • WeAre (Jakub Dohnálek, Michael Šroubek)

Ukázky vizuálního stylu

Další práce Michaela Dolejše

Footshop

Zdroj a foto: michaeldolejs.com, karlagondekova.com

Sending
Hodnocení čtenářů
2.81 (37 hlasů)
Displaay Karla Gondeková logo Michael Dolejš

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Beskydské divadlo
  • Motion Designer pro Airbuzz
  • Vyšel nový Font. Hlavním tématem jsou destiláty

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce