• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Český hokej

Go4Gold a Tomáš Vachuda

Sending
Hodnocení čtenářů
2.91 (118 hlasů)

Český hokej si připomíná 110 let existence a při této příležitosti představil nové logo. Změna loga se sebou nese i změnu názvu — označení Český hokej jde v duchu moderního trendu u nás i ve světě. Autorem loga a vizuálního stylu je společnost Go4Gold ve spolupráci s Tomášem Vachudou. V rámci nové vizuální identity Českého hokeje vznikl komplexní systém log reprezentací a projektů, aby všechny entity byly vizuálně zahrnuty pod jednu střechu.

ČSLH za účelem nového loga oslovil dva subjekty, se kterými dlouhodobě spolupracuje. Vedení nakonec vybralo nabídku společnosti Go4Gold. Svaz zároveň do týmu přizval jako konzultanta zkušeného designéra Alana Zárubu z pražského UMPRUM, který byl jakýmsi mentorem celého procesu.

„Dosavadní situace, kdy jsme nakládali s půjčeným státním symbolem, už byla neudržitelná, protože na nás neustále parazitovaly různé subjekty. Uzrál čas identitu po vzoru ostatních hokejových federací zrevidovat a dát do moderního hávu.” Tomáš Král, prezident Českého hokeje

Původní logo

Nové logo

Explikace

Go4Gold a Tomáš Vachuda:

„Český hokej bude reprezentovat zcela nová značka, jejíž hlavním symbolem je lev modifikovaný dle moderních trendů v oblasti designu. Logo v sobě skrývá několik hokejových prvků, které na první pohled nemusí být zcela evidentní. V tlamě lva je puk, který je se lvem pevně spojen stejně jako hokej s moderní historií naší země, šest cípů lví hřívy odkazuje na šest hráčů, které má každý tým na ledě. Celé logo je laděno do dynamické pozice, která má symbolizovat hokej jako rychlou a tvrdou hru. Oko lva připomíná tvar ostrova Štvanice, kde se zrodil první československý titul mistrů světa v roce 1947.

V rámci nové vizuální identity Českého hokeje vznikl komplexní systém log reprezentací a projektů, aby všechny entity byly vizuálně zahrnuty pod jednu střechu.“

Více na www.jakolev.cz

Alan Záruba logo komentoval v rozhovoru na DVTV.

Vývoj konceptu

Ukázky vizuálního stylu

Zdroj a foto: jakolev.cz, linkedin.com, go4gold.cz

Sending
Hodnocení čtenářů
2.91 (118 hlasů)
Alan Záruba Go4Gold logo Tomáš Vachuda

Související články

Loga

Bílí Tygři Liberec

Go4Gold

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Beskydské divadlo
  • Motion Designer pro Airbuzz
  • Vyšel nový Font. Hlavním tématem jsou destiláty

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce