• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Česká Kamenice

Jaroslav Kopřiva

  • Hodnocení redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
2.75 (72 hlasů)

Město Česká Kamenice má od března nové logo. Jeho autorem je grafik Jaroslav Kopřiva, který připravil kromě loga i kompletní vizuální styl.  V rámci něj jsou definovány jak loga městských organizací, tak varianty loga určené k propagaci různých akcí (turistická…, odpovědná…, kreativní…).

Na základě nového vizuálního stylu se budou vytvářet všechny grafické výstupy města: plakáty, letáčky pro turisty, pozvánky na akce, propagační a turistické předměty či nový web.

„Rozhodli jsme se pořídit vizuální identitu, která postupem času sjednotí všechny výstupy z města a tím přispěje k tomu, aby se Česká Kamenice stala na první pohled rozpoznatelnou značkou.” Jan Papajanovský, starosta

Znak města

Logo

Explikace

Jaroslav Kopřiva, grafik

„Koncept vizuální identity vychází z unikátní charakteristiky České kamenice jako „města, které spojuje“. Spojuje například přírodu — průmysl; historii — budoucnost; Ústecký — Liberecký kraj; Česko — Německo a zejména, jako jediné město v zemi, tři chráněné krajinné oblasti.

Tuto unikátní „jednotu v diverzitě“ se snaží zdůraznit spojující symbol, který vychází z jednoduchého znaku pomlčky (jako symbolu spojení), který je obohacen o dekorativní prvek v podobě dvou „kudrlinek“. Právě ty vycházejí z dalších charakteristik města — například z barokní architektury, podkovy na náměstí a „symbolu srdce“ nad historickou kaplí.

Cílem vizuální identity je vytvořit zapamatovatelnou silnou značku, ale zároveň ji udržet blízko lidem. Za tímto účelem je možné vytvářet variace loga města k propagaci různorodých akcí podle potřeby.

Vzniká tak možnost využít obrovské množství způsobů, jakými se město může prezentovat, ale zároveň zůstat jednotnou značkou. Vždy zůstává zachován grafický jednotící symbol města, spolu se zkráceným názvem „Kamenice“, tyto dohromady nezaměnitelné prvky pak můžou být doplněny dalším jednoslovným textem podle potřeby a to tak, aby byl symbol mezi tímto slovem a slovem „Kamenice“ uzavřen.“

Součástí manuálu vizuálního stylu je definice konstrukce log městských organizací:

Ukázky vizuálního stylu

 

Zdroj a foto: ceska-kamenice.cz, behance.net

  • Hodnocení redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
2.75 (72 hlasů)
Jaroslav Kopřiva logo město

Související články

Loga

Frýdlant nad Ostravicí

Wantoo design

Loga

Roudnice nad Labem

HMS Design

Loga

Jindřichův Hradec

Studio Milou

Loga

Příbor

Jan Bartoň a Klára Řezníčková

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Graphic Designer at Henceforth

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce