Článek

Jarní nákup bez filmových celebrit …

louis vuttonJarní nákup bez filmových celebrit …

Zima letos už asi nebude a tak už se plánuje jaro. Výprodeje jsou v plném proudu stejně tak jako příprava novinek. Atraktivní design vždy přináší i módní značky. A právě letos by se žádná kampaň významné módní firmy neměla obejít bez filmové celebrity.

Trend celebrit tu byl již třeba loni (H&M), ale teprve letos patrně nabere na značné síle. Letos se proto k oblíbeným celebritám obrací i značky, které tomuto trendu zatím odolávaly. Marketingová strategie luxusních oděvních a kosmetických značek funguje dokonale. Movité i nemovité spotřebitele láká představa, že používají stejné výrobky, jako celebrity. Co na tom, že filmové stars stojí více než ty nejlépe placené modelky. Investice se zkrátka vyplácí.

mango

U nás módní začky také angažují hvězdy filmu. Loni pro DEBENHANS pózovala Dana Morávková a před ní ještě Aňa Geislerová, Baťa obouval Lindu Rybovou a Tomáše Krejčíře…  Tak se necháme překvapit. Nicméně i já si, v jednom z konceptů pro nezmíněnou značku, pohrávám s myšlenkou celebrity :-).

….a kdo a pro koho…
Vuitton – Scarlett Johansson (extravagantní filmové retro)
Chanel – Nicol Kidman (pozn. prý jedna z nejlukrativnějších odměn v historii)
Mango- Milla Jovovich
Christiana Dior – Renée Zellweger
L’Oréal – nešetří a pro svou širokou cílovou skupinu „zaměstnal“ hned deset celebrit Penelope Cruz, Beyoncé Knowles, Natalie Imbruglia, Laetizia Casta, Jane Fonda či Andie MacDowell….
Christiana Dior – Renée Zellweger

Lucie Schwarz

https://www.designportal.cz/reklamy-kampane/jarni-nakup-celebrity.html

13.03.07