Dvacet prutů za hlavu aneb headhunterské reklamy

HeadhuntingDvacet prutů za hlavu aneb headhunterské reklamy

Pokud občas lovíte chytré hlavy, pak asi víte, že to není úkol jednoduchý. Někteří na to jdou přes velkou odměnu a někteří přes šokující vizuál. Firma Motion Media, jejíž inzerát mi nedávno přistál v mailu zkusila obojí. Za hlavu programátora nebo grafika nabízejí 20.000 korun. Níže v článku najdete další ukázky toho, jak na to jdou ve světě.

-
Vizuál společnosti Motion Media

-
Dobrou hlavu prostě nenechám odejít. Autor: Belocal, Italy

-
Tento pirátský motiv asi nepotřebuje komentář. Autor: Adventa Lowe, Kiev, Ukraine

-
Tahle reklama sice není o headhuntingu, ale spíše o reálném lovení hlav. Autor: TBWAPARIS, France

Pokud máte tip na zajímavou reklamu, napište nám mail nebo do diskuze.

Zdroj a foto:
Ads of the World, Motion Media

Martin Kalda

https://www.designportal.cz/reklamy-kampane/headhunting-reklama.html

27.06.11