• Kontakt
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Nabídky práce
Loga

Dodavatel stínících produktů Maron má novou stínovou identitu od Studia Protein

23/06/2021
  • Hodnocení redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
2.45 (33 hlasů)

Maron je pražský dodavatel stínicích produktů. Na jaře získal od Studia Protein novou tvář, která v hrubých obrysech navazuje na původní vizuální styl. Žaluzie se nově změnily v pruhy dopadajících paprsků v okolí loga. K tomu Maron přidává komunikační linku charakterizovanou klíčovým slovem příjemný.

Nový je i přístup k marketingové komunikaci v rámci samotného oboru, který je do značné míry technicky. Aniž by ale technická stránka věci jakkoliv utrpěla, vrátili se v Maronu k původním motivům pro pořízení stínicích produktů. Ty slouží k vytvoření prostředí příjemného pro práci, zábavu i odpočinek. Podle toho mají vypadat nejen samotné výrobky, ale i design a komunikace, která je provází.

„Získali jsme nový vizuální styl i nová témata pro komunikaci. Vše dostalo řád a pořádný impuls.“
Ondřej Behún, jednatel Maron CZ

Původní logo

Nové logo

Explikace

Zdeněk Sládek, Studio Protein

„Méně nápadnou změnou, o to víc zásadní, je nový přístup k fotografiím. Potýkali jsme se s problémem, kdy původní fotografie z principu obsahovaly příliš mnoho dalších věcí, než aby mohlo být spotřebiteli jasně srozumitelné, oč jde. Nebylo pak jasné, čím se značka zabývá. Zda je to stínicí technika, nebo interiérový design, stavba nebo realitní činnost. V novém pojetí využíváme ostrá fota jasných produktů zasazená do extrémně rozostřeného prostředí, které celku dodá atmosféru.

Balancování na pomezí designu a techniky jsme přizpůsobili celý koncept. Značka Maron má být nejpříjemnější z technických, nejtechničtější mezi designovými. Našli jsme výrazný a jednoduchý prvek, který můžeme spojit s logem značky. Obyčejný červený obdélník. Jeho výhodou je obrovské množství možných variací.

Na reklamních nosičích spojujeme tento výrazný prvek, logo značku, foto produktu a příjemný titulek. Přesně tak chceme, aby si spotřebitelé značku Maron zapamatovali.“

Písmo:

  • Open Sans (Steve Matteson, Google Fonts)

Ukázky vizuálního stylu

Další práce Studia Protein

Vzniklo nové politické hnutí Fakt Brno. Logo a vizuální styl má od studia Protein

Hundebar má nové obaly od Studia Protein. Na obalech najdete mikropříběhy psů a koček

Zdroj a foto: studioprotein.cz

logo Studio Protein Zdeněk Sládek

Související články

Loga

Dům pro Julii

31/01/2023
Články

Jak hodnotí nové logo města Cheb odborná veřejnost? Zeptali jsme se…

25/08/2022
Články

Jak hodnotí nové logo Slavie odborná veřejnost? Zeptali jsme se…

20/07/2022
Články

Studio Protein hledá grafickou posilu do týmu v Kladně

12/04/2022
Loga

Marathon Studio redesignovalo brand UP! kouče Luca Grasso

27/10/2021
Loga

Vzniklo nové politické hnutí Fakt Brno. Logo a vizuální styl má od studia Protein

07/05/2021
Loga

Centrum participace a rozvoje

15/11/2022
Loga

Zemědělský startup Farm Planet má kompletní vizuální styl od studia Brainz Disruptive

19/04/2021
Loga

Datera

22/03/2021
Loga

The Parc

08/03/2021

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Děkujeme za podporu

  • Jobs.cz Jobs.cz – skvělá šance na skvělý job
  • Rathgeber Rathgeber - značení pro průmysl a marketing
  • Light Garden Academy Light Garden Academy

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce
  • JK instal