Článek

Další tvář Louis Vuitton

Louis VuittonDalší tvář Louis Vuitton

Už jsme si trochu zvykli na to, že velké značky se prezentují velkými hvězdami. Když se ještě navíc kromě „velké tváře“ přidá celebrita mezi fotografy, krásný výsledek je opravdu zaručen. Tak je tomu už pár let i u Louis Vuitton, kde vizuály tvoří skvělá fotografka Annie Liebovitz. Ta na svých fotografiích již ztvárnila herečku Catherine Deneve, politika Michaela Gorbačova či slavný tenisový pár Steffi Graf a André Agassi.

Tváří současné imageové kampaně je kytarista Rolling Stones – Keith Richards (64). Keith Richards je opravdu nadčasový a věčně mladý. Žije divoce a přitom vypadá dobře. Svůj věk si nepřipouští. Zároveň je neustále na cestách… ideální „ikona“.

Louis Vuitton

Současná imageová kampaň má za úkol připomenout se svým stálým a starším zákazníkům a podtrhnout tradici firmy. Kampaň má rovněž připomenout, že značka Louis Vuitton je především firma vyrábějící luxusní cestovní zavazadla a nejen kabelky a módní doplňky. Hlavní claim kampaně je „Some journeys cannot be put into words“ (Některé cesty nejde popsat slovy). Nevím, jak obchodně jsou marketingové cesty „hvězdných tváří“ úspěšné, ale asi to funguje a v případě Louis Vuitton se jedná hlavně o vizuálně krásnou kampaň.

Louis Vuitton

Louis Vuitton

Louis Vuitton

Alespoň je se zase na co koukat.

Navíc za zmínku stojí i vlastní fenomén značky Louis Vuitton. Logotyp LV v typické zlato-hnědé kombinaci se stal zdrojem nekonečných napodobenin a nápadů.

Louis Vuitton

Louis Vuitton

Louis Vuitton

Další info na webu: www.louisvuitton.com

  

Lucie Schwarz

https://www.designportal.cz/reklamy-kampane/dalsi-tvar-louis-vuitton.html

11.03.08