• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Článek

Botanická zahrada Praha představila novou rozkvetlou vizuální identitu.

Od prosince minulého roku pracovala trojská botanická zahrada se Studiem Najbrt na nové vizuální identitě. Původní koncept, se kterým renomované studio zvítězilo ve výběrovém řízení na zhotovitele, se výrazně posunul a dostal svůj vlastní příběh.

Autorky vizuálního stylu Anna Divišová a Zuzana Lednická organické logo ve tvaru B spolu s kurátory zahrady složily z patnácti druhů rostlin, které každý návštěvník při troše pozornosti může v zahradě najít. Vektorové obrysy rostlin pak tvoří základ vizuálního stylu. Z pivoněk, orchidejí, kapradin, fialek a kosatců vystavěly i rastry charakteristické pro vstupenky, vizitky a další interní potřeby, ale i některé propagační materiály. Koniklec, konvalinka, blahovičník, čemeřice nebo třeba ptačinec žabinec přecházejí v symboly merchandisingu, ale fungují například i jako piktogramy v mapě expozic.

botanicka_zahrada_02

 

botanicka_zahrada_01

„Na rozmanitosti zahrady stavíme i princip kampaní – novou identitu už uvádí jarní B, složené ze sezónních rostlin, i s kořeny, přímo na hlíně… Těšíme se, jak se nadcházejícími ročními obdobími bude skladba přirozeně proměňovat. Málokdy se povede, aby identita takto rozkvetla,“ říkají designérky.

„Nové logo jsme si nadělili k 45. výročí od založení instituce. Mám radost, že to takto dopadlo. S novým moderním vizuálním stylem se plně ztotožňuji, je veselý, barevný a hravý, stejně jako naše zahrada,“ vysvětluje ředitelka botanické zahrady Věra Bidlová.

„Chtěla bych poděkovat Studiu Najbrt za velkou profesionalitu a nasazení se kterým pro zahradu pracovali. Dávali do toho srdce a myslím, že to je znát. Podařilo se nám sjednotit naše různorodé aktivity. Botanická zahrada má ve správě i historickou vinici, patří k ní i skleník Fata Morgana, což málokdo ví. Nová identita souzní s konceptem magické zahrady a dobře vystihuje její proměnlivost v různých ročních obdobích. Ať přijde návštěvník kdykoli, zahrada není nikdy stejná. Chtěli jsme na to poukázat a myslím si, že se to povedlo,“ říká náměstkyně pro marketing a PR Martina Kaderková.

Cesta zahrady k tomu, aby se stala moderní populárně-vzdělávací instituci 21. století není rozhodně u konce.

„Před námi je ještě kus práce. V následujících měsících vyhlásíme výběrové řízení na novou webovou prezentaci. Změny se také dočká navigační systém uvnitř zahrady. Současně se snažíme o zkvalitnění návštěvnické vybavenosti, aby byla zahrada ideálním místem k návštěvě v kterékoliv roční období,“ doplňuje ředitelka zahrady.

botanicka_zahrada_04

botanicka_zahrada_03

Zdroj: tisková zpráva

logo Studio Najbrt

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Skupina Direct mění vizuální identitu. Autorem je Studio Najbrt

Direct Group po deseti letech představuje nové…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Motion Designer pro Airbuzz

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce