Články

Čtvrtý operátor Nordic Telecom má nové logo od Studia Najbrt

„Nový brand plně reflektuje příslušnost společnosti k investiční skupině Nordic Investors, která do Air Telecomu vstoupila v červnu loňského roku a díky níž budeme moci uskutečnit zásadní technologickou proměnu naší sítě a již v příštím roce přejít na technologii LTE,“ říká Libor Dočkálek, generální ředitel Nordic Telecom.

Inspirace severem

Ve Studiu Najbrt se pro nové logo Nordic Telecom inspirovali skandinávskou kulturou a hvězda nad prvním písmenem „N“, která je opticky dotahuje, připomíná svit polární záře. V roce 2015 vytvořila Zuzana Lednická značku Nordic Investors, na níž na podzim 2016 navázal Marek Pistora, a vytvořil značku Nordic Telecom. O tvorbu a aplikaci vizuálního stylu a o řízení projektu se postaral Bohumil Vašák ve spolupráci s Andreou Vacovskou. Autoři v logu použili moderní písmo Graphik. Moderně působí i vpravdě polární kombinace barev – bílá, svěží zelená a fialová.

Z Jana Nováka Jansson Novaksson?

Reklamy „Jak se žije u Novakssonů?“ na nového operátora nás přesvědčují o tom, že DNA české populace je podle posledních vědeckých studií z 10 % skandinávského původu. Proto by nám mohly být i chystané vysokorychlostní produkty nadějného hráče na telekomunikačním trhu sympatické. Uvidíme.

„Chceme se stát čtvrtým velkým operátorem,“ říká šéf Nordic Telecomu.

Písmeno „N“ s hvězdou

Co nám ale může být sympatické už teď, je nové logo, se kterým se zřejmě budeme setkávat stále častěji. Nordic Telecom (původně Air Telecom) se tímto krokem plně začleňuje do struktur svého majitele, investiční skupiny Nordic Investors. Tato společnost sídlí v ČR a působí od roku 2015 ve střední a východní Evropě a zabývá se investičními a poradenskými službami. Erbovními barvami Nordic Investors jsou bílá, červená a tmavě modrá. Společnost se také prezentuje již známým písmenem „N“ s hvězdou.

Pro zajímavost:
Barva polárních září je obvykle zelená a červená, výjimečně fialová a žlutá. Záření je rozloženo nejen ve viditelné části spektra, ale i v infračervené a ultrafialové oblasti spektra, kde je mnohonásobně větší a rozmanitější.

Čistá a profesionální práce Studia Najbrt

Logotyp společnosti Nordic Telecom se mi moc líbí.  Napadají mě slova jako: neprvoplánovost, rafinovanost, originalita. Promyšlené a dotažené aplikace.

Když jsem logo viděl poprvé (a neznal kontext), tak jsem automaticky předpokládal, že jde o značku etablované skandinávské telekomunikační společnosti. Pokud takto nějak znělo zadání, tak ho ve Studiu Najbrt splnili na 100 %. Čistá a profesionální práce.

Robert Štencl
Art Director at BastArt.cz Graphic Design Studio
www.bastart.cz

Ukázky vizuálního stylu

Zdroj: najbrt.cz, nordictelecom.cz, nordic-investors.com 

Komentáře

1 komentář