• Kontakt
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • RSS
Design portál
Mouvo 2023: Mezinárodní konference pro digitální umělce a designery. 20—21. dubna 2023. UPMRUM Praha
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Nabídky práce
Loga

Home Credit

31/10/2016

Dynamo Design

  • Hodnocení redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
3.67 (3 hlasy)

Od lednice k emotikonu

Společnost Home Credit vznikla v roce 1997 v Hustopečích nedaleko Brna. Dnes patří k největším nebankovním úvěrovým společnostem, má přes 60 milionů klientů a úspěšně působí v ČR, na Slovensku, ale také v dalších evropských a asijských zemích.

„Trh se v posledních letech výrazně změnil a dnes jsou rychlé a dostupné úvěry standardem. Stále více se zaměřujeme na budování vztahů se zákazníky a inovace. A proto jsme chtěli, aby i naše logo správně vystihlo dnešní Home Credit,“ Jana Studničková, marketingová ředitelka Home Credit

V dosud používaném obdélníkovém logu společnosti se téměř 20 let objevoval hranatý symbol ledničky v červenobílém provedení a odkazoval na snadné a rychlé získání úvěrů na bílou elektroniku. Známá červenobílá výrazná barevnost u nové značky zůstává, logo oživí nové písmo a symbol širokého úsměvu ve slově „home“. Usměvavé písmeno „o“ se bude objevovat i samostatně, např. na kreditních kartách nebo v aplikacích pro mobilní telefony. Jednoduchý a mezinárodně srozumitelný symbol vytvořilo studio Dynamo Design, které stojí namátkově také za značkami pro Air Bank, Aqua Palace Praha nebo Akademii věd ČR.

homecredit_novelogo_07

Logo Home Credit používané od roku 1997

Změny vně i uvnitř

“Výměna lednice za úsměv má vystihnout i naši přeměnu z instituce na rychlé peníze na firmu plnou lidí, kteří rozumějí jiným lidem – našim zákazníkům. Samozřejmě, pokud by tomu tak nebylo, nemohli bychom si podobné logo dovolit,” doplňuje Studničková.

Nová značka má symbolizovat lidštější a přátelštější přístup ke klientům, férové jednání a srozumitelnost. Její představení proběhne v listopadu 2016 a začátkem roku 2017 v rámci větší kampaně v celé skupině Home Credit International. Ponese s sebou i další vnitřní změny ve fungování společnosti a také novou řadu produktů. Modernizovat širokou síť poboček a všechny materiály pro klienty ale nebude žádná maličkost.

Ukázky vizuálního stylu

homecredit_novelogo_02

homecredit_novelogo_04

homecredit_novelogo_03

homecredit_novelogo_05

homecredit_novelogo_06

Zdroj: homecredit.cz, mediar.cz, mam.ihned.cz, strategie.e15.cz, dynamodesign.cz

Dynamo design logo Martin Poláček

Související články

Jednou větou…

Fotbalové Teplice mají nové logo, autorem je Karel Hejkal

22/03/2023
Loga

Dům pro Julii

31/01/2023
Jednou větou…

Dynamo design připravilo nové logo pro Max banku, bývalou Expobank CZ

21/10/2022
Reklama

DTP operátor v Dynamo design

22/07/2022
Loga

Marathon Studio redesignovalo brand UP! kouče Luca Grasso

27/10/2021
Loga

Dodavatel stínících produktů Maron má novou stínovou identitu od Studia Protein

23/06/2021
Loga

Centrum participace a rozvoje

15/11/2022
Loga

Zemědělský startup Farm Planet má kompletní vizuální styl od studia Brainz Disruptive

19/04/2021
Loga

Datera

22/03/2021
Loga

The Parc

08/03/2021

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Děkujeme za podporu

  • Jobs.cz Jobs.cz – skvělá šance na skvělý job
  • Rathgeber Rathgeber - značení pro průmysl a marketing
  • Light Garden Academy Light Garden Academy

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce
  • JK instal