• Pošlete nám tip na článek
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písma
  • Knihy
  • Zdarma
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písma
  • Knihy
  • Zdarma
  • Nabídky práce
Loga

Home Credit

31/10/2016
Marcela Šromová

Dynamo Design

  • Hodnocení redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
3.67 (3 hlasy)

Od lednice k emotikonu

Společnost Home Credit vznikla v roce 1997 v Hustopečích nedaleko Brna. Dnes patří k největším nebankovním úvěrovým společnostem, má přes 60 milionů klientů a úspěšně působí v ČR, na Slovensku, ale také v dalších evropských a asijských zemích.

„Trh se v posledních letech výrazně změnil a dnes jsou rychlé a dostupné úvěry standardem. Stále více se zaměřujeme na budování vztahů se zákazníky a inovace. A proto jsme chtěli, aby i naše logo správně vystihlo dnešní Home Credit,“ Jana Studničková, marketingová ředitelka Home Credit

V dosud používaném obdélníkovém logu společnosti se téměř 20 let objevoval hranatý symbol ledničky v červenobílém provedení a odkazoval na snadné a rychlé získání úvěrů na bílou elektroniku. Známá červenobílá výrazná barevnost u nové značky zůstává, logo oživí nové písmo a symbol širokého úsměvu ve slově „home“. Usměvavé písmeno „o“ se bude objevovat i samostatně, např. na kreditních kartách nebo v aplikacích pro mobilní telefony. Jednoduchý a mezinárodně srozumitelný symbol vytvořilo studio Dynamo Design, které stojí namátkově také za značkami pro Air Bank, Aqua Palace Praha nebo Akademii věd ČR.

homecredit_novelogo_07

Logo Home Credit používané od roku 1997

Změny vně i uvnitř

“Výměna lednice za úsměv má vystihnout i naši přeměnu z instituce na rychlé peníze na firmu plnou lidí, kteří rozumějí jiným lidem – našim zákazníkům. Samozřejmě, pokud by tomu tak nebylo, nemohli bychom si podobné logo dovolit,” doplňuje Studničková.

Nová značka má symbolizovat lidštější a přátelštější přístup ke klientům, férové jednání a srozumitelnost. Její představení proběhne v listopadu 2016 a začátkem roku 2017 v rámci větší kampaně v celé skupině Home Credit International. Ponese s sebou i další vnitřní změny ve fungování společnosti a také novou řadu produktů. Modernizovat širokou síť poboček a všechny materiály pro klienty ale nebude žádná maličkost.

Ukázky vizuálního stylu

homecredit_novelogo_02

homecredit_novelogo_04

homecredit_novelogo_03

homecredit_novelogo_05

homecredit_novelogo_06

Zdroj: homecredit.cz, mediar.cz, mam.ihned.cz, strategie.e15.cz, dynamodesign.cz

Dynamo design logo Martin Poláček

Související články

Články

Štěpán Holič připravil návrh značení očkovacích center. Je k dispozici zdarma

19/01/2021
Loga

Kamenický Šenov

03/11/2020
Loga

Úštěk

30/10/2020
Loga

Pivovar Proud

07/10/2020
Loga

Intel

15/09/2020
Loga

Pivovar Hostivar

11/09/2020
Loga

Agentura GEN

04/09/2020
Články

Praha může mít nové logo. Studio Kontra nabízí tři lipové listy a srdce za 1 Kč

11/09/2020
Loga

Výstaviště Praha

01/09/2020
Loga

CZ.Basketball

01/09/2020

Nejčtenější tento týden

  • Soutěže Rožnov pod Radhoštěm pořádá soutěž na nové logo...
  • Loga General Motors
  • Loga IP Systém
  • Články Štěpán Holič připravil návrh značení očkovacích...
  • 3×3 3×3 s Janem Říhou

Doporučujeme

  • BrandCloud.pro — značka přehledně online
    BrandCloud.pro — značka přehledně online
  • Profesionální webhostingové služby
    Profesionální webhostingové služby
  • První grafický časopis
    První grafický časopis
  • Řešení značení pro průmysl a marketing
    Řešení značení
    pro průmysl a marketing

Design portál

Design portál je online magazín o designu a grafice. Kromě aktuálních informací a článků, zde najdete také nabídku zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005 a pravidelně i nepravidelně sem přispívá více než dvacítka profesionálů.

Doporučujeme

   
 

ISSN 1803-6112 | Webhosting domény zajišťuje CZECHIA.COM

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce