Akce

Proč je důležitý strategický branding

● Termín: 18. 6. 2024
● Místo:  město_moře, Praha
● Vstupné: 6 999 Kč bez DPH

Brand Experience tým z digitální konzultační skupiny FLO, spolu s odborníkem na identitu a strategii značek Marcem Woodem, připravil jednoduchý, ale komplexní workshop na téma „strategický branding“ pro kreativce hledající strategii a stratégy toužící po kreativě. Účastníci workshopu se mohou těšit na intenzivní den plný interaktivních přednášek, praktických cvičení a networkingových aktivit.

Hlavní témata zahrnují:

  • Principy strategického brandingu
  • Využití storytellingu a archetypů značek
  • Praktické aplikace brandingu v různých odvětvích

Workshop bude probíhat v jednoduché srozumitelné angličtině. Je ideální pro středně pokročilé marketéry. Počet míst je omezen na 25 účastníků, proto doporučujeme včasnou registraci. Pro čtenáře DesignPortálu je k dispozici 30% sleva – při registraci stačí do poznámky napsat DESIGN30.

Na akci vystoupí:

  • Marc Wood
    Marc Wood je odborník na brand, kreativní ředitel a respekovaný lektor s více než třicetiletou praxí z univerzity v Londýně. Jeho zkušenosti zahrnují práci s předními globálními agenturami jako je Pentagram a Conran Design Group. „Je zásadní vytvořit skutečně jedinečný, autentický a promyšlený strategický základ pro značky. Tím se značky mohou odlišit od konkurence a navázat smysluplné a relevantní spojení s publikem,“ zdůrazňuje význam autenticity v brandingu Wood.
  • Travis O’Neill
    Travis je ostřílený průzkumník DNA značek. Přes 15 let inspiruje firmy, aby dělaly jen to, co má skutečný dopad. Má zkušenosti s globálními brandy a i proto je neoodělitelnou součástí týmu FLO BX. „Strategický branding je už dnes nutnost. Firmám pomáhá vyniknout na přeplněném trhu, budovat důvěru a loajalitu zákazníků. Silná brandová strategie zvyšuje rozpoznatelnost a důvěryhodnost, což je klíčové pro dlouhodobý úspěch,“ dodává O’Neill.

Co je to strategický branding?

Branding je umění i věda, která řeší, jak ovlivnit vnímání produktu, služby nebo organizace. Je to způsob, jak spustit psychologickou reakci, podnítit pocity, myšlenky a chování zákazníků. Motivuje zákazníka k akci – třeba aby nakoupil, přihlásil se nebo aby si vybral. Někdy okamžitě, jindy až po mnoha interakcích, ale branding vytváří pouto.
Strategický branding definuje pozici vaší značky, pokud jde o to, na koho cílíte, jak se odlišujete a vytváříte konkurenční výhodu a jak tvarujete svůj obraz v mysli vašeho publika pomocí vizuálních a verbálních symbolů i jakýchkoliv dalších interakcí.

Vstupné:

  • 6 999 Kč bez DPH

Další informace:

Zdroj a foto: imprint-insight.com