• Kontakt
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Nabídky práce
Loga

Ogilvy

18/06/2018

Collins

  • Hodnoceni redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
4.33 (3 hlasy)

Mezinárodní kreativní síť Ogilvy sjednotila všechny své značky pod jednotný název a změnila logo. Jeho autorem je americká agentura Collins. Součástí rebrandingu je i nové písmo, které je dostupné jak v patkové, tak bezpatkové verzi. Jeho autorem je studio MCKL z Lost Angeles. Nové písmo nahrazuje původní Ogilvy J Baskerville od Františka Štorma.

David Ogilvy a jeho podpis

„Pokud se snažíte přesvědčit lidi, aby něco udělali nebo koupili, myslím, že byste měli používat jejich jazyk, jazyk, ve kterém uvažují.“ David Ogilvy (1911 – 1999), obchodník a „otec reklamy“

Změna identity

S tím, že změna je život, by naprosto souhlasil i pan Ogilvy, který firmu stejného jména založil v roce 1948 a změnu vždy uznával jako důležitou hybnou sílu. U tak velké společnosti je ale změna identity náročný a dlouho trvající proces. Celý projekt inovace korporátní identity Ogilvy začal před dvěma lety a konečně dospěl do finále, ve kterém už není Ogilvy&Mather, OgilvyOne nebo Ogilvy Public Relations, ale jen Ogilvy v novém outfitu se 131 pobočkami v 83 zemích světa. Síť kreativců bude dál pod upravenou značkou pracovat na marketingových strategiích, reklamě a PR.

Zjednodušení s puncem tradice

Přestože je podpis zakladatele firmy velmi originální, logem se nikdy nestal. V Collins vznikla nová podoba značky jako pěkně typograficky vyvedené jméno Ogilvy s výrazným „g“. Patkové písmo speciálně vytvořené pro potřeby Ogilvy si hraje s ligaturami a naznačuje jimi různá spojenectví v rámci firmy, partnerství s klientem nebo cílovým zákazníkem. Pokud si na první pohled nevšimnete dalších spojení „il“ a „vy“, mohou si autoři z Collins, kteří pracují hlavně v New Yorku a v San Franciscu, zatleskat.

Sebevědomé a elegantní logo budeme moci vídat v černé, bílé, dvou odstínech šedé nebo ve specifické červené Ogilvy Red. Doplňkovými barvami se staly modrá, růžová a citronová, které dodávají celému pojetí staronové značky potřebnou dynamiku.

„Naše práce má příběh. Naše práce vzbuzuje emoce. Naše práce z vás udělá téma.“ Ogilvy

Ukázky vizuálního stylu

Zdroj: ogilvy.cz, wearecollins.com

František Štorm logo Ogilvy

Související články

Loga

Dům pro Julii

31/01/2023
Články

České předsednictví EU 2022 má v logu 27 střelek ve tvaru větrné růžice

05/07/2022
Články

Operní festival Smetanova Litomyšl má po 8 letech nový vizuální styl od studia wwworks

01/07/2022
Loga

Marathon Studio redesignovalo brand UP! kouče Luca Grasso

27/10/2021
Loga

Dodavatel stínících produktů Maron má novou stínovou identitu od Studia Protein

23/06/2021
Loga

Centrum participace a rozvoje

15/11/2022
Loga

Zemědělský startup Farm Planet má kompletní vizuální styl od studia Brainz Disruptive

19/04/2021
Loga

Datera

22/03/2021
Loga

The Parc

08/03/2021
Loga

AC Sparta Praha

24/02/2021

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Děkujeme za podporu

  • Jobs.cz Jobs.cz – skvělá šance na skvělý job
  • Rathgeber Rathgeber - značení pro průmysl a marketing
  • Light Garden Academy Light Garden Academy

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce
  • JK instal