• Pošlete nám tip na článek
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písma
  • Knihy
  • Zdarma
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písma
  • Knihy
  • Zdarma
  • Nabídky práce
Články

Aktualizováno: Seriál o vizuálním stylu Louskáčka dospěl do finále

28/03/2015
Design portál

LouskáčekAktualizováno: Seriál o vizuálním stylu Louskáčka dospěl do finále

Louskáček je už pár dnů za námi a na redakční email dorazil poslední z vizuálů pro Louskáčka. Před Lumírovou snahou dovést práci do úplného konce včetně těch nejmenších detailů je nutno smeknout. Takovou vizuální identitu Louskáček ještě neměl a největší dík za ni patří právě Lumírovi, který je na tom posledním vizuálu uveden tím nejmenším písmem. Díky Lumíre! V článku můžete hlasovat, jak se vám letošní Louskáček líbil.

-

-

-

-

-

-

-

Lumír Kajnar popisuje vznik vizuálů takto:

Nový vizuální styl Louskáčka pro rok 2012 je zasazený na poli otevřenosti a transparentnosti. Za ta léta se na něj nabalila taková vrstva mýtů, jak to v něm „doopravdy“ funguje, že mi přišlo dobré přesadit ho a pozorovat, jak se chytí. Protože i šeptanda rozhoduje, jestli něco někam poslat nebo ne.

Původně jsem chtěl prezentovat další ročník úplně jinak, ale potřeba získat si důvěru u lidí z branže byla silnější. Cítil jsem důvod ji ztvárnit. Hodiny jsem zpovídal organizátory soutěže, abych se dokonale seznámil s jednotlivými procesy: co se děje s pracemi, které tam pošlu; jak probíhá samotné hlasování poroty; za co se utrácejí peníze sponzorů a přihlašovatelů atd.

Zvědavost byla mou největší motivací, promítám ji do vizuálů a posílám dál. Mě, stejně jako lidi obecně, prostě zajímá nejen to, kdo vyhrál, ale i jak soutěž probíhá.

Vím, že ohlášení vítězné práce každoročně doprovázejí silné emoce, které vyvolávají obdiv, údiv i spekulace. Komunikace letošního ročníku se proto zklidnila, nezobecňuje představy o kreativitě, nevytváří nové, světlé zítřky, spíše se dívá do sebe a staví na spolupráci. Čtenářům nabízí rozptýlení předsudků, pohled do zákulisí a malou rehabilitaci prapůvodního poslání reklamy – informovat.

Strohá fakta by asi byla příliš nudná, ostatně lze je vyčíst na webu ADC, tak jsem je překreslil do schémat, s nimiž si lze vyhrát. Žádné copy/paste, každý inzerát začínám čistým papírem, přitom je pořád co říct. Nakreslit fixkou každý motiv zvlášť, v několika verzích, pak ho skenovat a upravovat v počítači sice není moc efektivní, ale to nevadí, vždyť jde o kreativní soutěž – veletrh nápadů.

-

Aktualizováno 30. ledna 2012: Lumír Kajnar dnes představil pátý a poslední kousek ze série. Má název „Jak ještě stihnout Louskáčka“ a hezky přehledně připomíná, že deadline je již zítra.

-

Aktualizováno 6. března 2012: Lumír představil nový vizuál, který prezentuje letošní nadměrnou úrodu přihlášek a srovnává ji s předchozími ročníky.

-

Aktualizováno 12. března 2012: Vizuál „Za koho půjdete na Louskáčka?“ a ukázka vstupenky:

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Aktualizováno 27. března 2012: Vizuál „Kdo stojí za logy sponzorů Louskáčka“:

-

Další informace najdete na webu Louskáčku.

Zdroj a foto:
Lumír Kajnar

Martin Kalda

https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/louskacek-2012-kajnar.html

27.03.12

logo

Související články

Loga

Footshop

25/01/2021
Články

Štěpán Holič připravil návrh značení očkovacích center. Je k dispozici zdarma

19/01/2021
Loga

Kamenický Šenov

03/11/2020
Loga

Úštěk

30/10/2020
Loga

Pivovar Proud

07/10/2020
Loga

Intel

15/09/2020
Loga

Pivovar Hostivar

11/09/2020
Loga

Agentura GEN

04/09/2020
Články

Praha může mít nové logo. Studio Kontra nabízí tři lipové listy a srdce za 1 Kč

11/09/2020
Loga

Výstaviště Praha

01/09/2020

Nejčtenější tento týden

  • Soutěže Rožnov pod Radhoštěm pořádá soutěž na nové logo...
  • Loga General Motors
  • Loga IP Systém
  • Loga Footshop
  • Články Štěpán Holič připravil návrh značení očkovacích...

Doporučujeme

  • BrandCloud.pro — značka přehledně online
    BrandCloud.pro — značka přehledně online
  • Profesionální webhostingové služby
    Profesionální webhostingové služby
  • První grafický časopis
    První grafický časopis
  • Řešení značení pro průmysl a marketing
    Řešení značení
    pro průmysl a marketing

Design portál

Design portál je online magazín o designu a grafice. Kromě aktuálních informací a článků, zde najdete také nabídku zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005 a pravidelně i nepravidelně sem přispívá více než dvacítka profesionálů.

Doporučujeme

   
 

ISSN 1803-6112 | Webhosting domény zajišťuje CZECHIA.COM

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce