Hodnocení čtenářů
( hlasů)Zpěvák Marek Ztracený loni přerušil koncertování a v mezičase se mimo jiné věnoval i tvorbě nové vizuální identity. Z výběrového řízení vyšlo jako vítěz studio Triple Bang Agency. Autory identity, která teď začíná ožívat, jsou Pavel Čada a Tomáš Urbánek, zakladatelé studia.
„Náš nápad zarezonoval s celým Markovým týmem. Detaily jsme pak posouvali společnou diskuzí i s marketingovým manažerem Vítkem Pelcem a Markovou manažerkou Simonou Krajczy. Teď, když vidíme výsledek, chci ocenit především odvahu, kterou celý tým při jednotlivých krocích projevil. Na výsledku je vidět, že to stálo za to.“
Tomáš Urbánek, Triple Bang Agency
Původní logo
Nové logo
Explikace
„Stejně jako původní logo, i to nové obsahuje písmena M a Z, což je symbolika dobře známá mezi jeho fanoušky. Protože ale Marka nejčastěji vidíte za klavírem, jsou písmena tvořena stylizovanou klaviaturou. Tento prvek dodává identitě výrazný, odvážný a samozřejmě i jednotný vizuální jazyk, který se propisuje do webu, brandingu eventů i merchandisingu. Stejným principem jsou vytvořeny i další značky – Ztracená rodina a Nadační fond Marek Ztracený. Z loga lze také jednoduše tvořit vzor připomínající bludiště, což dobře koresponduje s Markovým příjmením.“
Tým:
Ukázky
Další práce studia:
Zdroj a foto: triplebang.agency