• Kontakt
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Designeři
  • Studia
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Designeři
  • Studia
  • Nabídky práce
Loga

Česká Kamenice

23/03/2020
Design portál

Jaroslav Kopřiva

  • Hodnocení redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
2.58 (62 hlasů)

Město Česká Kamenice má od března nové logo. Jeho autorem je grafik Jaroslav Kopřiva, který připravil kromě loga i kompletní vizuální styl.  V rámci něj jsou definovány jak loga městských organizací, tak varianty loga určené k propagaci různých akcí (turistická…, odpovědná…, kreativní…).

Na základě nového vizuálního stylu se budou vytvářet všechny grafické výstupy města: plakáty, letáčky pro turisty, pozvánky na akce, propagační a turistické předměty či nový web.

„Rozhodli jsme se pořídit vizuální identitu, která postupem času sjednotí všechny výstupy z města a tím přispěje k tomu, aby se Česká Kamenice stala na první pohled rozpoznatelnou značkou.” Jan Papajanovský, starosta

Znak města

Logo

Explikace

Jaroslav Kopřiva, grafik

„Koncept vizuální identity vychází z unikátní charakteristiky České kamenice jako „města, které spojuje“. Spojuje například přírodu — průmysl; historii — budoucnost; Ústecký — Liberecký kraj; Česko — Německo a zejména, jako jediné město v zemi, tři chráněné krajinné oblasti.

Tuto unikátní „jednotu v diverzitě“ se snaží zdůraznit spojující symbol, který vychází z jednoduchého znaku pomlčky (jako symbolu spojení), který je obohacen o dekorativní prvek v podobě dvou „kudrlinek“. Právě ty vycházejí z dalších charakteristik města — například z barokní architektury, podkovy na náměstí a „symbolu srdce“ nad historickou kaplí.

Cílem vizuální identity je vytvořit zapamatovatelnou silnou značku, ale zároveň ji udržet blízko lidem. Za tímto účelem je možné vytvářet variace loga města k propagaci různorodých akcí podle potřeby.

Vzniká tak možnost využít obrovské množství způsobů, jakými se město může prezentovat, ale zároveň zůstat jednotnou značkou. Vždy zůstává zachován grafický jednotící symbol města, spolu se zkráceným názvem „Kamenice“, tyto dohromady nezaměnitelné prvky pak můžou být doplněny dalším jednoslovným textem podle potřeby a to tak, aby byl symbol mezi tímto slovem a slovem „Kamenice“ uzavřen.“

Součástí manuálu vizuálního stylu je definice konstrukce log městských organizací:

Ukázky vizuálního stylu

 

Zdroj a foto: ceska-kamenice.cz, behance.net

Jaroslav Kopřiva logo město

Související články

Loga

Marathon Studio redesignovalo brand UP! kouče Luca Grasso

27/10/2021
Loga

Dodavatel stínících produktů Maron má novou stínovou identitu od Studia Protein

23/06/2021
Loga

Centrum participace a rozvoje v Plzni má nové logo. Autorem je Miroslav Tischler

21/04/2021
Loga

Zemědělský startup Farm Planet má kompletní vizuální styl od studia Brainz Disruptive

19/04/2021
Loga

Datera

22/03/2021
Loga

The Parc

08/03/2021
Loga

AC Sparta Praha

24/02/2021
Loga

Milovice

22/02/2021
Loga

Gabotherm

19/02/2021
Loga

Burkies

15/02/2021

Design portál

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

Máte-li tip na zajimavý obsah napište nám.

Podpořit nás můžete i tím, že si k nám zadáte inzerci.

Děkujeme za podporu

  • BrandCloud.pro BrandCloud.pro — značka přehledně online
  • Jobs.cz Dělejte to co vás baví
  • Master of Crystal Soutěž pro designery Master of Crystal
  • Rathgeber Značení pro průmysl a marketing

Doporučujeme

  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu
  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • Light Garden Academy Light Garden Academy
  • Unie grafického designu Unie grafického designu

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce
  • JK instal