Článek

Vyšlo nové číslo časopisu pro grafiky Font, tentokrát s tématem cestovní kanceláře

Do redakční schránky nám dorazil nový Font. Nese pořadové číslo 151 a hlavním tématem jsou tentokrát cestovní kanceláře anebo lépe řečeno vizuální styl cestovních kancelářích. O tom, že práce pro cestovní kancelář může být pro grafika zajímavou zkušeností se rozepsal Ondřej Kafka v úvodníku, kde se například dozvíte, že maloval na hotelbusy v jižní Africe :)

Co v novém Fontu najdete?

Rozhovory a profily

Helena Kopecká o práci pod svoji značkou localhero (autorka loga Asiana) a spolupráci s papírnictvím Papelote.

Martin Rak, amatérský fotograf-krajinář s excelentními snímky, o stylu jeho práce, vybavení a budoucnosti

Jan Čáka, představení výtvarníka a literáta, který systematicky mapuje brdský kraj.

Loga a vizuální styl

Vizuální styl tuzemských i zahraničních cestovních kanceláří, včetně tradiční rubriky s hodnocením značek. Samostatný článek má lifestylový cestovatelský magazín L!KE pro Čedok od C.O.T. media. Případová studie práce na vizuální komunikaci cestovní kanceláře Alexandria a vizuální styl cestovní kanceláře Invia, který zpracovala agentura Loom on the Moon.

Článek o vizuálním stylu Kanceláře architekta města Brna, které vyhrálo Studio Petrohrad

Pohled na kauzu Metrostav o porušování autorských práv pohledem právníků

Další články

Nad tím kam směřuje webdesign v roce 2017 se zamyslel Richard Krejčí.

Ukázka písma Méridien Adriana Frutigera.

Představení výjimečného kalendáře studia Kantor’s Creative Club a tiskárny Grafico.

Recenze knih 100 ilustrátorů a Brand Flip.

Pojednání Michala Weina o fenoménu lastury ve znacích a logotypech.

Hardware

Test tabletu Wacom Intuos Pro L Paper Edition a doplňkového hw s možností kreslení na papír. Ukázku práce na tabletu najdete v dalším článku Krok za krokem, kde postup tvorby ilustrace prozradila Sasha Chagina.

Aktuální trendy počítačových periferií pro rok 2017.

Jak funguje macOS server a proč jej pořídit do firmy.

Článek o CO2 laserech, které mají nezastupitelné místo při zpracování nekovových materiálů.

Akce a reportáže

Článek o Graduation Projects 2016, což je Mezinárodní přehlídka absolventských prací ze zemí Visegrádské čtyřky.

Reportáž z Kreativní snídaně – platformy pro networking a inspiraci.

Nejlepší fotografie ze soutěže World Press Photo 2016.

Pozvánka na veletrh Reklama Polygraf 2017, jehož součástí bude i přehlídka aktuálních trendů Obaly 2017 + i příležitost k setkání odborníků.

Font uzavírá rubrika s aktualitami a drobnými zprávami, kde je zmíněn i Design portál u článku o plakátu Já, Olga Hepnarová. Děkujeme :)


Časopis  Font je dvouměsíčník a vychází vždy na konci sudého měsíce. Při objednávce předplatného na aktuální rok získáte zpětně všechna čísla tohoto roku – objednáte-li například v červenci 2017 předplatné pro rok 2017, dostanete do 14 dnů čísla 1–3 a další čísla pak v řádných termínech. Roční předplatné na rok 2017 činí 954 Kč.

Podrobný obsah aktuálního čísla i objednávku předplatného najdete na stránkách časopisu Font.

Zdroj a foto: font.cz