Radikální proměna komunikačních technologií postavila firmy před nevyhnutelné rozhodnutí – buď převrátí způsob uvažování o své značce, nebo budou rozvráceny. To je hlavní motto nové publikace Brand Flip amerického odborníka na branding Martyho Neumeiera, jejíž české vydání připravilo studio AnFas.

Neumeier navazuje na svou dřívější publikaci Brand Gap (AnFas, 2008), v níž se zabýval tím, jak překonat propast mezi obchodní strategií a designem. V novém titulu na Brand Gap v mnoha ohledech navazuje a hodnotí změny, které do oblasti brandingu vnesl nástup sociálních sítí a dalších technologických inovací.

„Prohlubující se propojenost světa a moc, kterou díky ní získávají zákazníci, obrací fungování firem vzhůru nohama,“ píše Neumeier v předmluvě a dodává: „Otázkou není, jestli dojde k disrupci vašeho podnikání, ale kdy k ní dojde.“ Celá kniha pak nabízí návod, jak se s probíhajícími změnami vyrovnat a jak z nich těžit.

Neumeier se postupně dotýká toho, jaká je v současnosti role zákazníků, jak pracovat s jejich kmenem a posilovat jejich loajalitu ke značce. Věnuje se ale například i důležitosti autenticity komunikace, úloze zákaznického servisu nebo způsobům komunikace firemních hodnot.

„Brand Flip je ten typ knihy, při jejímž čtení si říkáte: ‚Přesně tohle si myslím. Akorát to neumím takhle říct!‘ Je čtivá, koncentrovaná, nesmírně inspirativní. Jednoduše: nešlo ji nesdílet s českými čtenáři,“ říká Tomáš Kostkan ze studia AnFas.

AnFas, spol. s r.o. (zal. 1995) pomáhá firmám a jejich značkám dobře vypadat a efektivně komunikovat. Pracuje pro klienty různých velikostí a oborů. Při své práci vyznává tři kvality (3Q): Kvalita designu, kvalita funkce a kvalita vztahu.

Knihu je možné zakoupit online na adrese www.brandflip.cz.

Zdroj a foto: anfas.cz

Komentáře