Článek

Stylové léto s TERIBEAREM

TERIBEARStylové léto s TERIBEAREM

V rámci ojedinělého charitativního projektu typu „cause related marketing“ se mohou návštěvníci obchodů INTERSPAR od 1. července na vlastní oči přesvědčit o unikátnosti nové kolekce TERIBEAR – léto 2009. Na zajímavé a neotřelé kolekci, se podílel i Vladimír Žák, talentovaný designer a držitel prestižních ocenění Grand Czech Design-Objev roku a Cena za Excelentní studentský design. Výjimečnost kolekce TERIBEAR spočívá v jejím designu, který se připravoval unikátně pro každý výrobek. Tyto produkty jsou určené pro denní spotřebu a jejich cena je srovnatelná s běžnými produkty.

Teribear

„Naší snahou bylo nabídnout nejširší veřejnosti snadnou a atraktivní příležitost, jak spojit nakupování s podporou dobré věci. Je to jediný a první projekt podobného typu na českém trhu,“ uvedl Ing. Petr Jindra, marketingový ředitel SPAR ČOS. Nové produkty jsou rovněž spjaté s finalistkami prestižní soutěže krásy Česká Miss. Kateřina Smejkalová (Česká Miss 2005), Renata Langmannová (Česká Miss 2006) a Iveta Lutovská (Česká Miss 2009) spojily své tváře na pomoc dobré věci v rámci uvedení letní kolekce TERIBEAR na trh.

Teribear

Teribear

Můžete si vybrat ze tří různých motivů a barev. Nedílnou součástí letního outfitu jsou i 2 druhy flip flopu, které ladí s kolekcí triček. Nabídku kolekce s motivy Vladimíra Žáka doplňují ještě hrnky v letním provedení. „Práce na návrhu designu pro letní kolekci TERIBEAR byla pro mě pozitivní zkušenosti a výzvou. Postavička medvídka evokuje hravost a nabízí veliký kreativní potenciál. Vážím si toho, že jsem mohl svým osobním pojetím „letního“ TERIBEARA podpořit projekt společnosti SPAR ČOS a Nadaci Terezy Maxové dětem,“ uvádí designer Vladimír Žák.

Teribear

Teribear

Aktuální kolekce rovněž zahrnuje tři druhy osušek pro letní radovánky u vody. Sortiment je doplněn o novou edici papírových kapesníčků v papírovém boxu. Kompletní osvěžení vám rovněž poskytne neperlivá voda, která vznikla v exkluzivní spolupráci se společností Karlovarská Korunní a má speciální designovou úpravu pro letní TERIBEAR kolekci. Vybrat si můžete ze dvou barev – letní červená a elegantní neotřelá černá. Autorem designu je designer Jan Diblík za agenturu COMTECH Group.

A co je to TERIBEAR?

Projekt TERIBEAR byl odstartován v loňském roce v úzké spolupráci společnosti SPAR ČOS a  Nadace Terezy Maxové dětem. Jedná se o v České republice ojedinělý CRM (cause related marketing) projekt, který funguje na principu efektivního spojení charitativního subjektu a firmy za charitativním účelem. Cílem projektu je inovativním způsobem podpořit dobrou věc a vzbudit zájem zákazníka o produkty charitativní kolekce TERIBEAR. „Neméně důležitým hnacím motorem bylo pro nadaci zajištění možnosti získat finanční prostředky na účelnou podporu náhradních rodin a zejména profesionalizaci pěstounské péče,“ dodala Mgr. Terezie Sverdlinová, ředitelka marketingu a PR Nadace Terezy Maxové dětem.

Teribear

Hlavním symbolem projektu je medvídek „TERIBEAR“, který v sobě vhodně spojuje dětskou tématiku se současným módním trendem. Heslo projektu „hrdinou může být každý“ jasně napovídá, jak je snadné přispět na aktivity nadace koupí některého z TERIBEAR výrobků.