Soutěže

Nádražní prodejny PONT Market vypisují soutěž na nové logo


Odměna: 30 000 Kč / Termín: 23. 5. 2016                       _


Prodejny PONT Market můžete najít na 26ti nejdůležitějších vlakových nádražích u nás. Jedné se o typického představitele tzv. convenience store. Jejich sortiment a nabídka služeb je srovnatelná například s obchody na čerpacích stanicích. Nyní chtějí změnit design své značky a vyhlásili proto na ní veřejnou soutěž.

pont-logo-01

 „Především chceme logem a celou vizuální identitou více prezentovat to kdo vlastně jsme a co vlastně nabízíme,“ říká Pavel Vaníček, který je odpovědný za marketing značek společnosti. „Lidé často nesprávně vyslovují název našich prodejen a srovnávají nás spíše se supermarketem. Nevnímají přidané hodnoty, které prodejny mají,“ dodává. Prodejny jsou přitom umístěné na velmi lukrativních místech po celé České republice. Kromě nádraží se v poslední době jejich rozvoj zaměřuje také na zdravotnická zařízení.

pont-logo-02

Společnost JPServis, a.s. za tímto účelem vyhlásila veřejnou soutěž na zpracování nového logotypu, který bude produkt více vystihovat. Termín uzávěrky je již 23. 5. 2016 s tím, že zájemci si mohou napsat o dokumentaci na E-mail: marketing@jpservis.com. Součástí prvního kola je vytvoření logotypu dle zmíněného zadání. V případě jeho výběru je s autorem uzavřena licenční smlouva v hodnotě 30 000 Kč a nabídnuta případná možnost spolupráce na zpracování celého vizuálního stylu a manuálu. Skicovné v tomto případě nebude vypláceno.

Více informací o společnosti na www.jpservis.com

 

Zdroj a foto: jpservis.com