CZ Golf

CZ Golf má nové logo od Side2

Sdílet Spolecnosti CZ Golf, do jejíhoz portfolia patrí nekolik golfových areálu, se odela do nového hávu a predstavuje golfové verejnosti novou korporátní identitu. Jejím autorem je grafický designér Tomás Machek ze studia Side2. Jak se vám logo líbí?

  • Design portal
  • 23.08.11

-

-

Znacka CZ Golf vyuzívá jediné samohlásky v názvu spolecnosti a mení ji na golfový mícek. Tento motiv je pak dle povahy aplikace uzíván variabilním a hravým zpusobem. Znacka je moderní a inovativní a zásadním zpusobem se odlisuje od tradicních, spíse konzervativních znacek jiných golfových resortu, nejen v CR.

-

-
Ukázky logotypu golfových arealu v portfoliu CZ Golf

Nové je jak logo CZ Golf, tak i znacky vsech areálu, které sjednotil spolecný design. Pro potreby nového vizuálního stylu vzniká také nová fotodokumentace vsech areálu. Autorem fotografie je renomovaný fotograf Filip Slapal.


Komentár golfisty

-Nové logo me prílis nezaujalo. Pouzití golfového mícku mi uz neprijde prílis originální a tenhle nápad uz mel kdejaký internetový obchod. A ze bych si pod ním predstavil jednoho z nejvetsích provozovatelu golfových hrist se ríct taky nedá.

Pavel Muzík (HCP: 11,0)
Golfové zprávy

 

Komentár grafika

-Ackoli se mi vetsina vecí z dílny Side2, a speciálne Tomáse Machka, líbí. Tady mi to prijde tak trochu bez nápadu. Nemel jsem moznost videt vsechny aplikace, ale golfový mícek místo písmene „o“ mel nutkání pouzít asi kazdý grafik, který kdy na nejakém golfovém logu delal (me nevyjímaje). On tak trochu nestastný uz je samotný název CZ GOLF, notabene doména je uz vylozene ambigram.

Co se týká log dalsích hrist, tak pusobí pomerne dobre. Nevidím tam ale jakoukoli návaznost na logo CZ Golf coz je skoda.

Poskakující tecky v logu Filharmonie Brno na me pusobily hraveji :)

Martin Kalda
Design portál

 

Zdroj a foto:
Tisková zpráva CZ Golf

 

Prectete si dalsí clánky v rubrice:
Loga

Design portal

Anketa

Líbí se vám nové logo CZ Golf?

Ano 25,00% 25%

Ne 75,00% 75%

celkem 212 hlasu

Ales

 | 25. ríjen. 2011, 23.06

David Kotulan - tema c.1 (bohuzel):
Presne jak pise Honza. Nejaka porucha osobnosti + (dodavam) prumerny grafik = arogance prumenosti

Logo CZGOLF tema c.2:
Vynikajici. Vydim tam talent, inteligenci, sebevedomi a smysl pro humor.

Jasne, golfovejch log s golfovym mickem je kvanta, jenze tohle logo je jejich kral. Fakt me bavi proste. Rozumim autorovi/um.

Doufam jen, ze stranky czgolfu jsou puvodni a jen prozatimne vymenene logo a pozadi. Kdyby byly novy ... au ... uplne mimo styl nove identity - 5 levelu pod znackou .. ale jak rikam to asi budou stary.


Tom Laurinec

tomlaurinec@gmail.com | 10. ríjen. 2011, 03.30

Nejlepsí je stejne "91 z 1300" :-D To me pobavilo. Tadááá.

K logu: Nechtel bych to delat. Golfových log je tuna, predevsím díky penezum v golfu obecne. Navíc nic neríkající "czgolf". Docela se mi líbí, je to cisté, font bych si dovedl predstavit trochu jiný, ale symbolika docela jde. Jen nechápu ty dalsí loga, odkud se vzaly vubec :-D protoze k tomuhle asi nepatrí, ne?


domju

domju@post.cz | 20. zárí. 2011, 22.16

smankote


Lukás Veverka | www.parasite.cz

 | 16. zárí. 2011, 21.08

Alibismus je napsat, ze bys umel udelat super vec, kdyby ti do toho klient nekecal. Coz jsi napsal. Jednak je to nesmysl, a jednak si tím dopredu vytvárís pro svuj dobrý pocit výmluvu.

to je cele.

jinak souhlas s honzou par radku podemnou


davidkotulan

david_kotulan@seznam.cz | 15. zárí. 2011, 14.28

Pánové, uz ani nevím jestli to vase narázení je vtipné nebo trapné. Kdyz ctete muj prispevek tak prosím celý a i ty ostatní (myslím ne jen ty moje). Já to totiz nepísu jako jeden celek ale jako reakce na jiné reakce. Pak holt prijde nejakej matlahola a vidí jen to co chce. Masová retezová reakce jak z ucebnice. Písu o CI nebo o grafice? Napsal jsem o vás nebo o Side2? Resím se tu já nebo logo CZGolf? Fakt jak na základce pri telocviku...
Lukási opravdu mi chces tvrdit ze delat práce dle zadání a prání klienta je alibismus? To snad ne? Tahle diskuse zachází do vulgarit (uz jak na fontu) a to si tenhle web fakt nezaslouzí. Njn grafici v cechách.


Honza

 | 15. zárí. 2011, 12.24

Davide, tvuj tok myslenek má asi takovou konzistenci, jako má stolice po hromade indického jídla. Vubec nechápu, co se snazís sdelit, co si myslís. Tvé príspevky se pohybují mezi pomerne agresivním odsuzováním se znaky naprosté absence sebereflexe, pres detinské klicky a výmluvy, po nicneríkající blábolení a opakování jakýchsi obecných banali, zcela mimo predmet diskuze. Kontradikce je ti evidentne víc nez vlastní. Jeden by skoro rekl, ze trpís nejakou formou poruchy osobnosti, ale nechci si hrát na amatérského psychologa. Vzdelaní v tom oboru nepotrebuju k zodpovednému konstatování, ze z tvých príspevku jako celku mrazí.


davidkotulan

 | 14. zárí. 2011, 21.29

Lukási byl to jen hec, jinak jak uz jsem psal studio Side2 ani jiné neodsuzuji, uz jen proto re tam pracuje hodne lidí kterí neco mají za sebou. Kazdý je jiný, má jiný vkus (to nemuzes poprít) a pak podle toho i hodncení vypadá. V nasich podmínkách je kritika silná. Na coroflotu co mam portfolio mam hodne chválených vecí (samozrejme nejen já) a celkove dobré umístení v oboru (93 z 1300). U nás na podobném projektu "mobojobo" nikdo krome me nechválí ostatní práce, proste u nás to není zvykem, nekoho chvílit. A posuzováním sebe podle druhých ... z toho se pak akorát stanes kopírkou trendu co nekdo nastavil. Proste jet si své bez holedu na ostatní ku spokojenosti klienta a nejlépe na obou stranách, coz taky není kazdodení zálezitost. . To by pak vsechny auta vypadali jako z koncernu volkswagen i kdyz je to Honda nebo Dacia a nic by se nikam nepohnulo. Dle mého názoru by mel kazdý grafik, designer i DTPák (krome pre-pressu) jet sám za sebe a svuj styl. O tom to proste je. To muzes pak prirovnávat ke grafikum a socharum ze 70 let kdy bolsevici narizovali co a jak má být a dle "vzoru" a morálne kulturních norem..


Lukás Veverka / www.parasite.cz

 | 09. zárí. 2011, 23.01

Davide tohle je uz hodne úlet. Ty nikoho nesoudís? :D Vzdyt jsi s tím ty sám zacal.

A navíc, je to práve naopak, posoudit práce svoje i ostatních, dokázat se kriticky vyjádrit a zasadit sve prace ci nekoho jiného do kontextu je schopností, kterou by tvurcí clovek mel ovládat.


David Kotulan

david_kotulan@seznam.cz | 09. zárí. 2011, 21.32

David Kotulan je se svými klienty spokojen a se svou prací také. To ze by slo vzdy neco lépe se netýká jen jeho a jen této práce nebo oboru grafiky. Vzdy jde neco lépe, jak postavit soustruh, nebo rídit auto, atp. Dokonalý ráj není nikde. A co se týce narazek a "odborných posudku" zde, jsou mu naprosto urkadený :-) Lehce soudí jen ten kdo souzen je a David Kotulán není vy a ani nesoudím vás, vasí práci a vás styl, protoze je mu taky ukradený :-) V tomto oboru by mel kazdý pracovat za sebe a svuj styl. O tom tento obor je. I kdyz kopíráku je bohuzel plno


Martin Pecina

info@book-design.eu | 07. zárí. 2011, 19.53

Panu Kotulánovi bych doporucil, aby hledal chybu v prvé rade v sobe, ne v klientech.


vera maresova | vgrafik.cz

vgrafik@vgrafik.cz | 07. zárí. 2011, 11.53

citace textu davida kotulana:
Kdyz budu chtít delat opravdový design (a to by bylo cupr), asi bych u nás jen tak klienta nenasel, takových "odvázaných" není mnoho a clovek po skole musí uz jen platit :-(

- Davide kdyz k tomu tak pristupujes a v podstate sem píses, ze design nedelás a tedy - jen nejakou náhrazku (nebo ani nevím jak to nazvat)- tak pak je asi neco spatne - nemyslís.


April

april.crenshaw@gmail.com | 06. zárí. 2011, 10.01

Davide Kotuláne, budte aspon chlap a priznejte, ze jste nouma. A netvarte se najednou, ze Vase naivní výroky o S2 byly od pocátku zámerným flamewar.
At Vám nadále zustanou vzorem "muslimové z Iránu ci válecného Iráku ... frajeri".
AC


jetelová Iva

jetiva@volny.cz | 05. zárí. 2011, 21.41

Lhát se nemá. To je fakt stupiddní diskuse.


 | 05. zárí. 2011, 21.09

:)


David Kotulan

david_kotulan@seznam.cz | 05. zárí. 2011, 10.25

doufám ze tím jsem tento flame uzavrel a uz ted se jen bude psát o logu CZGOLFu a Side2. Martinovi se tímto omlouvám ikdyz verím ze i jemu to zvedlo návstevnost :-)


david kotulan

david_kotulan@seznam.cz | 05. zárí. 2011, 10.21

Tak se vsem omlouvám za tenhle flame. Bylo to zajímavé a je videt ze je zde naprosto jiná komunita oproti napríklad Fontu. Tohle celé bylo flame o tom jak az daleko dokáze diskuze zde zajít (nekomu jsem neco neveril).

Takze:

1. Delat ze sebe blbce a rozvádet tu dál flame je uz prázndé, ikdyz návstevnost mého portfolia je enormní, ale neresí to nic, a plácají se tu akorát nesmysle

2. Taky uz me nebaví jak to zachází naprosto nekam jinam nez je Kaladuv clánek

3. Studio Side2 je mi naprosto, ale naprosto ukradený, asi tak jako kazdé jiné. Tvorím já pro své klienty podle sebe, ne podle jiných studií.
Nejsem kopírka (to není útok na ostatní).

4. Je az zajímavé jak po takovém flame se nejen zvedla má návstevnost, ale obrana grafiky konkurencních studií a i graf ankety zde :-)

Je naprosto super ze zde "na design portalu neupadá úroven" a nedejí se tu zverstva. Flame sem tu delal jen já. Mé príspevky v této diskuzi berte prosím s rezervou. U Lukáse se divím ze to nepoznal, protoze z fontu ví jak já písi nebo celkove kritizuji.
Jinak co se týce hanení mé práce, pro me osobne je dulezité ze to funguje dobre. Mou klientelou je prumerný cech (no klienti mého klienta :-)) a tak to tak i musí vypadat. Kdyz budu chtít delat opravdový design (a to by bylo cupr), asi bych u nás jen tak klienta nenasel, takových "odvázaných" není mnoho a clovek po skole musí uz jen platit :-(
A také jak uz jsem psal, kolik grafiku uzná práci jinách grafiku? :-)

Co se týce loga, muj názor je, ze logo bude nosit jejich klient né já, pokud je spokojen ... pak prosím. Pro me je ale nepovedené


Lukás Veverka | www.parasite.cz

 | 04. zárí. 2011, 20.12

Davide, sice me tesí, ze si mé práce povazujes, nicméne já jsem moc log nebo korporátních stylu nevytvoril a kdyz uz by jsem mel být v této oblasti porovnáván se Side2, urcite bych neobstál. Porovnávat subjekty, které se tak moc lisí zamerením je celkem bezvýznamné a zavání hodnocení typu líbí/nelíbí.

Nemusí se ti Side2 líbit, ale kdybys mel vetsí znalosti a povedomí o grafickém designu jako takovém, tak bys jejich kvality videl a byl schopen ocenit i kdyby se ti stylisticky nezamlouvali.
Ty más jiste také nekde své kvality, ovsem ne v oblasti teorie grafického designu.
A kdybych mel hodne pritvrdit (a usuzovat jen na základe tvých prací) domnívám se ze potrebných kvalit nedosahuje ani tvoje práce. A co je mnohem horsí, není v ní videt ani zádný vývoj. Vzletné fráze jsou tak v kontrastu s výsledkem tvé cinnosti.

Pomlouvat ceské klienty a nadouvat se ze by jsi mel lepsí práce kdyby ti do nich klient nezasahoval a mohl jsi je delat více podle sebe, to vse zavání alibismem. Navíc, to jen znovu ukazuje na to, ze jsi grafický design jako disciplínu nepochopil.

A na záver uplne zásadní vec: nevsimnul jsem si, ze by Side2 sebe sami pasovali na elitu jak jim zde nekolikrát podsouvás. Celá tahle agrese z tvé strany vuci nim je pro me nejak nepochopitelná. Zcestná.

PS: To se studiem dost dobrý design jsi myslel vázne nebo je to jen fór?


David Kotulan [www.coroflot.com/kaza]

david_kotulan@seznam.cz | 03. zárí. 2011, 13.30

Nejde o jiné. Spatných je dle mého stejne tolik jako dobrých, ale zde jde prímo o Side2. O to jak se prezentují a o to co vlastne vytvarí na "svetové úrovni". Za to ze jsem to na verejném míste pojal z ostra jsem se jiz omluvil. Pro ty (a to hlavne ocividne i pro vás) kterí to necetli to bylo jak vidím píchnutí do vosího hnízda. Vy osobne se prezentujete jako elita? Já osobne se povazuji za elitu jen v pre-pressu, v designu jako prumer a to hlavne i casto pro to ze nemohu delat prímo to co chci já. V nasich podmínkách je málo odvázných firem jako v zahranicí a hodne klientu chce takovou neutrální alá IBM koncepci. V zahranicí to berou trosku jinak a to by byl i dobrý clánek na dp. Kdo nekdy pracoval v zahranicí, to dobre zná a pokud pak maká v cechách, je mu z prístupu klientu a stylu designu u nás do pláce. Ale zpet k Side2, to co proste delají neodpovídá designu svetové úrovne. Ze nekdo získal 20 cen za 20 "celozivotních" nebo "vrcholovích" prací není hned elita. Vsichni grafici to známe a bojíme se toho a to je vyhorení... Nebo si myslíte ze kdyz udeláte za tri roky 10 vrcholových plakátu za které dostanete ocenení (protoze je prihlásíte) ze je z vás sveták? Verím ze i zde u ctenáru dp je v suplíku krásný adept na cenu.


jakub www.endemitwork.com

 | 02. zárí. 2011, 09.52

David Kotulan:
Kazdej ma pravo na svuj vkus a svuj styl co se mu libi a muze rict svuj nazor, ale korektne a hlavne vecne. Ja mam jenom problem s tim, ze tvoje hodnoceni nekoho jineho je na hranici urazeni nebo mozna za ni. Vzdycky se to da vyjadrit inteligentne, kdyz uz mam tu potrebu. Kdybys hodnotil vic kultivovane, svuj nazor na tvoje portfolio bych sem nepsal, protoze by me to neprislo dulezity v kontextu tvejch výroku.
Chce to jen vic slusnosti a pozitivniho pohledu na vec a vsechno bude ok ;-)


davidkotulan

david_kotulan@seznam.cz | 01. zárí. 2011, 21.11

Muj názor byl ze se mi jejich práce proste nelíbí. Coz není nic divného, kazdý grafik má jiný vkus. Ale pokud si Side2 hraje na nejlepsí reklamku a porovnám to s jinými v zahranicí (velký obsah na serveru kde mám já od vás kritizované portfolio - www.coroflot.com) tak jsou proste mezi velkými brídilové (ikdyz chápu ze casto klient z dobré práce udelá frasku). Tam jsou malé i velké reklamky, grafici, designeri atp. a kdyz vidím jejich práce ... to jsou proste pecky s perfektní promysleností. To co umí rusáci nebo i muslimové z Iránu ci válecného Iráku ... frajeri! Norové, i Svédové ... Pro vás cechy (v nasich podmínkách) jsou mozná frajeri ale v porovnání se svetem cecháckové toho moc nepredvedli, bohuzel. Z tech u nás, co dle mého delají lépe nez Side2, uz jsem vypisoval.


Jakub www.endemitwork.com

 | 30. srpen. 2011, 14.45

Dobrý den
to jsem si zase pocetl :) Dikuzi k logu vynechavam, ale mam vzkaz pro Davida K.

to David Kotulan:
S tvojim portfoliem co mas bych byt tebou sedel v koute a tise se snazil aspon neco okoukat od lidi, kteri jsou treba na urovni Side 2, a ne se snazit je kritizovat a porovnavat se kdyz na to proste nemas. Bohuzel ale nejspis nejsi schopny ten propastny rozdil v praci tvoji a Side 2 videt.


www.tomsej.cz

stanislavtomsej@gmail.com | 27. srpen. 2011, 10.52

Tak tuhle práci nezávidím... vytvorit logo pro golf na stopadesátýtisící zpusob, au.


Stani

 | 26. srpen. 2011, 19.58

Logo je cisté ale nudné. Súhlas s rizikom nejednozancnosti cítania GOLF vs G.LF. Zadanie nebolo lahké, verím, ale výsledok je az prílis okresaný na kost.

Mna uz dávnejsie upútalo logo Spartan Golf Clubu od Richarda Fonteneau. Nie je az také prvoplánové, viac hravé a dynamické.


Petr Fiala

 | 25. srpen. 2011, 20.19

Ja si treba nemyslím ze kdyz chce clovek kritizovat necí práci tak v ni musí byt nutné lepsí

Kazdopádne Davide neber si to osobne ale ta tvoje práce je ta o dve trídy niz nez to kde je byt nepodarena práce ze Side2

Ono nekdy je to umení pravé v tom privést slozitou vec k jednoduchosti. S tím a také jeste s nezdravym sebevedomím mas zda se problém.

Nez zase zítra rano vstanes egem napred zkus se nad tím zamyslet.


Vítek

 | 25. srpen. 2011, 17.30

Opravdu mne logo nezaujalo. Nevidím v nem nic originálního, tisíckrát videný motiv a naprosto fádní písmo. Je zde samozrejme málo ukázek na zhodnocení nejakého celku, nicméne z toho mála nechápu koncept, kde se logo snazí být takovéto "vymykající se" beznému brandingu golfových hrist a zároven je zde pak ukázka symbolu jejich areálu, které se graficky k logu naprosto nehodí a vypadají jak vytazené z úplne jiného konceptu.

Nemám cas zde precíst vsechny príspevky, nicméne jsem narazil na postnutou práci od Davida Kotulana, a musím po rychlém proctení jeho príspevku ríct, ze je asi velice komická osoba a jeho zde nalinkovaná práce moc nepodporuje odstavce o kvalite ci nekvalite, kterými tu zacpává diskuzi.

Nicméne k logu tedy, z mého pohledu rozhodne ne!

Tot mé názory


Honza | visualscream

 | 25. srpen. 2011, 14.59

David Kotulán by to proste vsem natrel, nebýt toho, ze Side2 zmanipulovalo celou republiku a hrají si na profíky, ac jsou to ve skutecnosti rádobygrafici z copycentra (narozdíl od Davida). Kdo to nevidí ci nechápe, má nízkou inteligenci, komu se poukazování na daný fakt nelíbí, má asi pocit ménecennosti a navíc si hraje na psychologa. Myslím, ze je vse jasné.

Jinak, me to logo neprijde spatné, naopak docela ocenuji odvahu vyhnout se prílis okatému "nápadu" ci klisovité preplácanosti (viz Daviduv návrh). Vse okolo golfu se vetsinou tak zoufale snazí pracovat s ruznými stylizacemi mícku, jamek, holí a trávy, ze z toho cloveku az není dobre. Jako kdyby treba Nokia musela mít v logu telefon. Za jediný problém povazuji ono "CZG.LF", které cloveka proste napadne, a skoro si troufám tvrdit ze to dríve ci pozdeji povede k alespon lehkému redesignu.


davidkotulan

david_kotulan@seznam.cz | 25. srpen. 2011, 14.03

to > dejv
No tak kdyz muze Side2 a jiní prezentovat svoje práce proc bych nemel i já. Nemám se za co stydet, jsou to mé práce (a to by nemel zádný grafik nebo designer). Kdo to schovává se na tenhle job muze rovnou... Co se týce mého uvazování, jakto ze ho znáte? Jste psycholog nebo me znáte osobne? Pochybuji. A soudnost? Uz jsem se omlouval ze jsem to napsal moc ostre, a dokázu se pod to podepsat jménem. A sebevedomí? Tak podnikat bez nej snad ani nejde :-D Jestli trpíte pocitem ménecennosti, za to já nemohu. Kdyby jste byl inteligentnejsí pak by jste mozná na muj názor ani nereagoval (pokud nejste clenem Side2), je to totiz jen názor a neresí se tu co jsem napsal já, ale co studio Side2 propagovalo... :-) Tak asi tak


Dejv Davidovi

 | 25. srpen. 2011, 12.30

Davide Kotulane, ze pro nekoho nemusí být Side2 sálek caje, to chápu, vkus má kazdý ruzný, vnímání sveta také. Svými výroky ale ukazujete, ze máte velmi omezené obzory, cernobíle detský pohled na vec a velmi prebujelé sebevedomí, kdyz nám ukazujete Vás výtvor. Budte soudný. Vzhledem k vasemu stylu uvazování ale pochybuji, ze byste tento komentár pochopil a vzal ze správné strany.


lh>davidkotulan

 | 25. srpen. 2011, 10.58

souhlasim, ze se jedna o studia/freelancers s velmi kvalitnimi portfolii, ale v pripade 1.pozitivni, ddd nebo skakaly v oblasti CI nemuze byt o vyssi urovni rec.


davidkotulan

david_kotulan@seznam.cz | 25. srpen. 2011, 08.06

to> Ih
Dost dobrý design
prispevovatel výse Jirí Toman
bývalé 1. Pozitivní
Lukás Veverka a Petr Skala
d dalsí, fakt jich je dost.

to> Jirí Toman
no je to hlavne o managementu, osobní lenosti a o vazbách :-)


Jirí Toman

info@toman-design.com | 24. srpen. 2011, 21.03

David Kolulan ma jedinou smulu (a my s ním!), ze není úpesnejsí, mohli jsme mít tolik pekných logotypu a to prosím pekne za chvilicku :)


lh>davidkotulan

 | 24. srpen. 2011, 18.20

sice nerad jdu s davem, ale jestli side2 jsou sracka, tak kdo teda neni? hodte sem par linku na ty super ceska studia, ktera neznam. nerikam, ze vsechno zeru, ale filharmonie, sutnar a ceska republika patri k tomu nejlepsimu co tady v ci vzniklo.


 | 24. srpen. 2011, 17.34

mama ajm milioneeer, bat aj fiiil laajk e bum
mama ajm millioneee er, bat I fiiil lajk d only vaaan

http://us.fotolia.com/id/7116963

ajm ric, to hi is ric, si is ric, end ve is ric ;o)


davidkotulan

david_kotulan@seznam.cz | 24. srpen. 2011, 15.37

Ale není, je jeste hodne mozností. Nejvíce vybrakované jsou jen mícky a nebo samotní golfisti.
Napr. já za chvilku udelal na CzGolf tohle http://www.coroflot.com/kaza/loga-a-firemni-design-industry/1 být to placené a delat to delsí dobu urcite bych to vypiplal jeste lepé, ale jako demonstrace si myslím ze to stací. A portfolio Side2? Ne to opravdu radsi ne, protoze tohle kdybych udelal nekde kde jsem pracoval, dlouho bych to kreslo nezahrál.


Bára

barboratylova@gmail.com | 24. srpen. 2011, 12.19

Nevím, téma golfu je dost vybrakované, je dost tezké udelat ho nejak super originálne tj vyvarovat se tecky ala mícek a zachovat ten golfový pocit.. Prijde mi to prima a uprímne rada lidí, co kritizují by byla ráda za portfolio ala Side2 této práce vcetne.


Honza | visualscreamTM

 | 23. srpen. 2011, 17.20

Zvlástní, me tedy pri prohlízení stránek Side2 smutek opravdu neprepadá. Po pravde, neprepadá me ani pri prohlízení vasich prací: kazdý delá, jak umí, a trh na to reaguje (ci nereaguje). Smutné je, kdyz nekdo prejede kote, nebo dostane rakovinu.

A kdybych cítil potrebu reagovat na pomerne silná slova ohledne "povedenosti" prací Side2, asi bych rekl, ze pokud cítíte potrebu opírat se nejen do jednoho z nasich (i ve verejných soutezích) nejúspesnejsích studií, ale také do studia s tak nadstandardne profesionálním prístupem k forme a typografii (viz prímá spolupráce s Brousilem a Stormem), bude potreba predlozit ponekud konstruktivnejsí argumenty, jinak to vzbuzuje dojem závisti a komplexu a zustane to stupidním výkrikem internetových diskuzí.


david kotulan

david_kotulan@seznam.cz | 23. srpen. 2011, 14.48

omlouvám se, ale je to tak. Tak to smarte at to tu tak sproste nevysí :-) Jen tedy napísi, ze at je studio Side2 dobre jak kdo ríká, zatím opravdu neudelali nic co by se fakt povedlo. Coz je docela smutné.


Disgrafik

 | 23. srpen. 2011, 14.30

Petr, David: Side2 je nadprumerné grafické studio v Cechách, to ovsem neznamená, ze je skutecne dobré.


Petr Fiala

 | 23. srpen. 2011, 13.52

Davide: To ze nedokazes rozeznat profi praci me sice muze mrzet, ale nic s tim nenadelam. Tvuj vulgarni prispevek svedci o tom, ze to nebude asi tvuj jediny problem.

Sundej si klapky z oci. Side2 proste JE spickova firma at chces nebo ne. Rozhlidni se kolem.

Muzeme vest debaty o tom, jestli se ti libi styl jejich prace. Tentokrat to treba ani pro me neni moje kafe, ale nezpochybnuju jejich kvalitu.


Redakce

 | 23. srpen. 2011, 13.46

Davide: Prispevky nemazeneme, ani ty kriticke. Ale ruku na srdce, neslo by to priste bez tech exkrementu? :)


davidkotulan

david_kotulan@seznam.cz | 23. srpen. 2011, 12.22

Mozná príspevek bude smazán, ale napsat to musím. Cokoliv co v Side2 udelali stálo za hovno, naprosto potentní grafika z copycentra z nasí vesnice! A co na tom vidíte profesiopnálního Petre? Side2 na me budí dojem, ze to jsou rádoby grafici na úrovni copycentra s webowkama z wordpress sablony. Dejte mi jen jediný príklad kdy udelali neco fakt dobrého?


stope32

 | 23. srpen. 2011, 11.03

Tak mám z toho trochu pocit, ze Side2 odjeli na dovolenou a - protoze more je vetsí lákadlo, nez nejaké golfové logo - na dálku recyklovali nápady pouzité v logu Filharmonie a ulicnik.cz.

Font je sám o sobe extrémne nesympatický a nezachrtanuje ho ani hezky retusovaná fotka v pozadí.

Od studia s takovým portfoliem bych cekal neco mnohem více vizuálne pritazlivé.


Petr Fiala

 | 23. srpen. 2011, 10.39

No taky se mi to nelibi, ale na druhou stranu je potreba ocenit cistotu loga, ktere je remeslne zpracovano na profi urovni. Je to sice bez napadu, ale ta remeslna zrucnost tam videt je.

Hadal bych to, ze Machkovi nekdo u piva rekl: hele Tome, nacrtni mi tady na tacek od piva nase novy logo a Tomas to proste jen profesionalne nakreslil. Nic vic, nic min.


Mike

michal.lauko@gmail.com | 23. srpen. 2011, 10.10

Tak trochu prasarna co dodat...to "logo" hovori samo za seba.


Jindra Holý

holy(at)jindraholy.info | 23. srpen. 2011, 10.00

Nemuzu si pomoct, ale pusobi to na me jako internetova adresa. Pokud bych nevedel, ze by se melo jednat o golf a pismeno "O" automaticky mi naskoci "CZG.lf". Nemuzu rict, ze se mi logo nelibi,...ale jak bylo napsano v clanku,..je to uz stokrat omlety.


Pridejte Vás názor


Anketa

Kdyz nemáte cas na novou zakázku a klient vás pozádá o doporucení jiného sikovného grafika, doporucíte mu ho?

Ano 85,02% 85%

Ne 14,98% 15%

celkem 227 hlasu