Článek

Insidea připravila novou kampaň pro Top-Pojištění.cz

Kreativní komunikační agentura Insidea přivítala do řad svých „business friends forever“ další zajímavou společnost. Online srovnávač pojištění, Top-Pojištění.cz, je jedním z největších hráčů na tomto rostoucím trhu. Top-Pojištění.cz hledalo partnera, který by s ním vytvořil a realizoval novou komunikační a marketingovou strategii, a který by dokázal pomoci naplnit velmi ambiciózní cíle.

top-poj_sada_vizualu_pro-media_01

„Pochopení naší značky, výrazně kreativní nápady, citlivá aplikace pro poměrně náročný segment… To jsou důvody, kterými nás Insidea přesvědčila,“ řekl Tomáš Voharčík, Managing Director ve společnosti Top-Pojištění.cz, proč si vybrali právě agenturu Insidea.

Insidea se do výběrového řízení dostala na doporučení agentury Acomware z portfolia mediální skupiny Mafra, která zajišťuje výkonnostní část kampaně v online prostředí. Insidea a Acomware se také společně s týmem Top-Pojištění.cz starají o strategii značky a podporu prodeje jednotlivých produktů.

top-poj_sada_vizualu_pro-media_03

top-poj_sada_vizualu_pro-media_04

top-poj_sada_vizualu_pro-media_06

top-poj_sada_vizualu_pro-media_07

Topoušek porrradí s pojištěním, rrrychle a s úsměvem

Při analýze stávající situace se jako zásadní ukázaly dva problémy: nezáživné a mnohdy neoblíbené téma pojištění a dosavadní finančnický a studený až neosobní styl komunikace. „Komunikaci jsme proto postavili na chytrém, veselém a někdy i trošku bláznivém papouškovi, který byl okamžitě pokřtěný na Topouška,“ popsal kreativní ředitel Insidea, Marek Říha. Tento maskot je aktérem v drobných příbězích a vždy tvrdí: „Jsem jediný papoušek na světě, který nepapouškuje, ale opravdu poradí s pojištěním.“

top-poj_sada_vizualu_pro-media_13

Top-Pojištění.cz spustilo novou komunikaci v průběhu hlavní letní sezóny v online kampani, vizuál se objevuje v sociálních médiích, připravují se další aktivity od outdooru až po dynamické formáty.

„Chtěli bychom poděkovat našemu klientovi za příjemnou spolupráci, která se rozvíjí do dalších forem. Těšíme se, až pustíme do světa další realizace s rošťákem Topouškem, jeho vtipné hlášky a dobrou náladu,“ dodává Říha.

top-poj_sada_vizualu_pro-media_08

top-poj_sada_vizualu_pro-media_10

top-poj_sada_vizualu_pro-media_09

Tvůrčí tým

Marek Říha (Creative Director), Martina Halajčuková (Art Director), Lucia Eggenhoffer (Copywriter), Tomáš Müller (CGI), Martin Rýz (Video), Karel Vojkovský (Project Manager)

Pro další informace kontaktujte Marek Říha, marek.riha@insidea.cz

top-poj_sada_vizualu_pro-media_11

top-poj_sada_vizualu_pro-media_12

Zdroj a foto: insidea.cz