Článek

Boom Awards: soutěž o nejlepší virální spot

Boom Awards by SolacBoom Awards: soutěž o nejlepší virální spot

Společnost Solac elektro s.r.o. vyhlašuje soutěž Boomawards pro mladé kreativce o nejlepší reklamní sdělení z oblasti virálního marketingu se zaměřením na produkty malé bílé elektroniky. Při této příležitosti byly vytvořeny stránky www.boomawards.cz, kde jsou k dispozici podrobná pravidla a budou uveřejněny soutěžní spoty.

Podmínkou účasti je navrhnout a vyrobit reklamní spot, který netradičním (tzn. překvapivým, vtipným, neurážejícím) způsobem komunikuje positivní image výrobků kategorie malá bílá elektronika nebo jejich výhody pro spotřebitele.

Soutěžní spot musí splňovat následující kritéria:
Délka reklamního sdělení 30sec – 2 min
Prezentovat jednu z následujících řad výrobků: žehličky-parní generátory, vysavače, pressovače, tyčové mixéry, fény, vlasové kleště/ žehličky značky Solac,
Ve spotech bude komunikovaná značka Solac jako hlavní reklamní sdělení
Spot musí být připraven v jednom z následujících formátů .wmv, .avi, .mpeg, a velikosti max. 3 MB
Zpracování spotu je individuální (2D, 3D, filmové zpracování …)

Výherce vybere odborná porota.

Ceny pro vítěze:
1. cena – 30 000 Kč ( 20 000 hotovost + 10 000 poukázky na výrobky)
2. cena 15 000 Kč (10 000 hotovost + 5 000 poukázky na výrobky)
Dalších pět v pořadí obdrží 3 000 Kč v poukázkách na výrobky.

V této souvislosti byly osloveny umělecké školy  a soutěž je podporována na internetových portálech zabývající se zmíněnou tématikou formou reklamních bannerů a zveřejněním tiskové zprávy. U příležitosti zahájení soutěže byly spuštěny internetové stránky www.boomawards.cz, kde jsou uveřejněny všechny informace a podrobná pravidla. Zde budou v průběhu soutěže presentovány též dané soutěžní spoty. 

Kontakt pro média :
Aleš BRIX
Commercial director
mail: abrix@solac.com
tel: +420 224 811 909
fax: +420 222 316 296

Design portal

https://www.designportal.cz/souteze-tendry/boomawards-solac-soutez-viral.html

01.02.08