Webdesign

Filip Slováček

Pár slov o mně…

Jsem designer momentálně působící v Praze. Začínal jsem v oblasti printu a sazby ale nyní se už více jak 8 let zaměřuji primárně na design pro obrazovky. Návrh webů a aplikací všeho druhu je můj denní chleba, ale sáhl jsem si třeba i na rozhraní pro bankomaty nebo informační systémy v hromadné dopravě. Za svou dosavadní kariéru jsem vyzkoušel jak práci na volné noze tak i in-house pro agentury tady v Česku (Symbio, 2Fresh,…) a v zahraničí (Fantasy Interactive). Moje práce ukájela klienty jako Google, Microsoft, Peugeot, Škoda, Verizon, Pfizer, Nickelodeon, T-Mobile, O2, Vodafone, Nestlé, Elespacio, Pilsner Urquell a mnoho dalších.

Momentálně po dvouletém freelance módu pracuji v pražských STRV kde mám na starosti hlavně kompletní rebranding ale taky práci pro zajímavé klienty ze zámoří. Musím říct, že koncept této firmy mě hodně baví. Kloubí se tu svoboda a odpovědnost z volný nohy a zároveň se zde nedělají kampaně, kterých jsem už měl v agenturách po krk.

Co se mé tvorby týče tak můžu říct, že jsem vizuálně flexibilní. Vždy se snažím jít směrem, který je nejlepší pro danou věc a neupřednostňuji své vizuální preference. Osobně mám rád minimalismus ve všech jeho ohledech, ale když je potřeba větší míra stylizace tak s ní nemám problém. Ve výsledku to může vypadat tak, že jako designer nemám svůj osobitý styl, ale pro mě to znamená, že nestojím na jednom místě a každý další projekt je pro mě jiná výzva. Tři věci ale budou vždy mou práci spojovat, a to důraz na typografii, systém a práce s gridem.

Sledovat mě můžete všude možně:
WebBehance • LinkedIn


STRV Rebranding

Můj nejčerstvější, nejrozsáhlejší a stále probíhající projekt je STRV Rebranding. Firemní identity jsem nikdy moc nedělal, ale když se naskytne šance ji tvořit firmě na které ti opravdu záleží a do které každý den rád chodíš tak není co řešit. Velká část celého rebrandu je samozřejmě plně responsivní web ale musel jsem taky oprášit své zkušenosti se sazbou a printem a vrhnout se např. i na knihu pro nové zaměstnance.

Největší výzva byla vytvořit vizuální systém pro naše case studies a eventy tak abychom mohli při vytváření materiálů pro ně být kreativní ale zároveň i rychlí. Všichni na nové identitě ještě hodně pracujeme a doufáme, že ji oficiálně spustíme ještě tohle léto.

filip-slovacek-strv-01

filip-slovacek-strv-02

filip-slovacek-strv-03


Freshlabels

Freshlabels je starší projekt, ale dodnes jeden z těch na který jsem hodně pyšný a na kterém jsem pracoval s naprostou radostí. O to víc pak, když je klient super člověk a pár let už jste jeho zákazníkem. Moje první návrhy byly sice mnohem odvážnější, muselo se řešit hodně ústupků a od spuštění se pár věcí měnilo ale i tak můžu s klidem říct, že pohodlněji se mi pořád na žádném jiném eshopu nenakupuje.

filip-slovacek-freshlabels-01

filip-slovacek-freshlabels-02

filip-slovacek-freshlabels-03


Reporter Magazin

Reporter Magazin je opět starší kousek a opět srdcová záležitost a práce která mi dávala od začátku do konce naprostý smysl. Seriózní a čistá novinařina tak jako za starých časů. Spolupráce se super partičkou ve Striker Digital a klient co nám nechal naprostou volnost při tvorbě celého online magazínu.

filip-slovacek-reporter-01

filip-slovacek-reporter-02

filip-slovacek-reporter-03

Zdroj a foto: slvczch.com